شاید Rainbow Six Siege برای همیشه پشتیبانی شود

کارگردان بازی Rainbow Six Siege در مصاحبه ای مدعی شد که این اثر می تواند برای همیشه باقی بماند.

الکساندر کارپازیسکارگردان بازی Rainbow Six Siege طی مصاحبه ای در رویداد World eSports در برزیل به تفصیل درباره این کار صحبت کرد و گفت که نسبت به ادامه موفقیت Rainbow Six Siege بسیار خوش بین است. یک شوتر چندنفره که پس از 9 سال همچنان بخش بزرگی از بازار را در اختیار دارد. با دریافت به‌روزرسانی‌ها و محتوای جدید، به نظر می‌رسد Rainbow Six Siege با گذشت زمان طرفداران بیشتری پیدا کرده است.

کرباسیس در مورد موفقیت Rainbow Six Siege که تقریباً قدیمی‌تر از بقیه تیراندازهای درجه یک است، گفت: «قطعاً می‌گویم که ما یکی از بهترین سیستم‌ها را در تیراندازی PvP داریم. تیم شگفت‌انگیز ما دارای بخش بزرگی است که هر ماه در فرآیند توسعه محتوای جدید کار می‌کند تا تا حد امکان سریع‌تر، قدرتمندتر و پایدارتر باشد تا تجربه بازی شما را بهبود بخشد.»

ژاویا در Rainbow Six Siege

یوبی سافت در ارائه مداوم محتوا و حمایت از جامعه جهانی طرفداران Rainbow Six Siege کار بسیار خوبی انجام داده است. کاربازیچ که نزدیک به 6 سال است کارگردانی این بازی را بر عهده دارد در بخشی از مصاحبه خود مدعی شد که نیازی به ساخت دنباله سیج نبوده است. زیرا هرگز مانند نسخه اول نخواهد بود. وی در این رابطه گفت:

ایده تبدیل سیستم ها به یک کالای آماده برای استفاده، نیازهای یک بازی رقابتی و محبوب مانند Sage را برآورده نمی کند. من به هیچ عنوانی اشاره نمی کنم، اما شما بازی هایی را دیده اید که دنباله های خود را اشتباه گرفته اند. زیرا سازندگان باید تمام چیزهایی را که در نسخه قبلی ایجاد شده بودند، بازسازی کنند.”

بخوانید  کتاب آشپزی رسمی Diablo برای پیش‌سفارش در آمازون در دسترس است

در نهایت، کربازیس ادعا کرد که Rainbow Six Siege “اثری است که به دلیل ابزار، افراد و مهارتی که در پشت آن وجود دارد، برای همیشه ماندگار خواهد بود.” به نظر می رسد سازندگان بازی قصد دارند تا سال ها به حمایت از این بازی ادامه دهند. در آپدیت بعدی این اثر، تعداد عوامل بازی به 71 شخصیت می رسد و پیش از این اعلام شده بود که سازندگان می خواهند تا قبل از رسیدن قسمت های پایانی Sage، این تعداد را به 100 عامل برسانند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر