کتاب آشپزی رسمی Diablo برای پیش‌سفارش در آمازون در دسترس است

اگر به دیگر نسخه‌های مرتبط با Diablo علاقه دارید، مجموعه عظیم کتاب‌های معرفتی Diablo: Horadric Vault نیز برای پیش‌سفارش در آمازون در دسترس است، و حتماً از همه نسخه‌های دیگر ما دیدن کنید. محصولات عالی Diablo IV در حال حاضر در دسترس هستند. .

خوب غذا چطور؟

بعدی دیابلو: کتاب رسمی آشپزی به دنبال این است که طرفداران دیابلو را با جنبه آشپزی این فرنچایز آشنا کند. این کتاب آشپزی با جلد گالینگور شامل بیش از 60 دستور غذا است که «الهام گرفته از مکان‌های نمادینی مانند خجستان، وست‌مارچ و دریدلندز، هیولاها و دشمنان مورد علاقه طرفداران و شخصیت‌های دوست‌داشتنی مانند قصاب، دیابلو، دکارد کاین و فرشته تیرائل».

شرحی ارائه نشده است

صادقانه بگویم، ما کاملاً کنجکاو هستیم که یک غذای الهام گرفته از The Butcher چه می تواند باشد. حدس می زنیم این گوشت کبابی یا لازانیا گوشت است، اما چه کسی می داند، شاید واقعاً گیاهخوار باشد؟ در هر صورت، ما کاملاً مطمئن هستیم که دستور العمل ها بسیار خوشمزه تر از KFC Double Down خواهند بود.

دیابلو: کتاب رسمی آشپزی در 25 اکتبر راه اندازی می شود و می توانید با قیمت 31.49 دلار در آمازون پیش خرید کنید. قیمت لیست 35 دلار است، بنابراین در حال حاضر چند دلار پس انداز می کنید. با ضمانت قیمت پیش‌سفارش آمازون، کتاب آشپزی با کمترین قیمت را بین زمان سفارش و زمان عرضه دریافت خواهید کرد.

وقتی به سریال Diablo فکر می کنید اولین چیزی که به ذهنتان می رسد چیست؟ شیاطین؟ سلاح ها و زره های حماسی؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  رده بندی فیلم های بتمن | از بدترین تا بهترین
تحریریه مجله بازی یک گیمر