انتشار Judas، ساخته جدید خالق BioShock در سال 2025

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

مجله بلومبرگ سال گذشته گزارش داد که روند ساخت بازی جدید کن لوین خیلی خوب پیش نمی رود و چندین بار مجدداً راه اندازی شد و مسیر توسعه آن به دلیل شیوه مدیریت متفاوت او تغییر کرد. همانطور که گفته شد، بازی Judas تا حد زیادی از عناصر سری Bioshock الهام گرفته شده است و اتفاقات آن در یک ایستگاه فضایی رخ می دهد. مهلت این بازی از زمان شروع پروژه ساخت چندین بار به تعویق افتاده است. بنابراین گفته می شود که این بازی در ابتدا قرار بود در سال 2017 عرضه شود.

بازی شوتر اول شخص Judas که برای اولین بار در رویداد The Game Awards 2022 توسط Ghost Story Games معرفی شد، دارای ویژگی های مشابه با سری BioShock است و برای پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس برنامه ریزی شده است. تاریخ انتشار بازی در مارس 2025 نیز در قالب گزارش مالی اخیر Take-Two منتشر شد که از طریق آن اعلام شد که بین سال های مالی 2023 تا 2025 (که در اسفند ماه سال جاری به پایان می رسد)، 87 بازی توسط این ناشر منتشر خواهد شد.

Judas نام جدیدترین بازی سازنده BioShock، کن لوین است که قرار است در مارس 2025 برای رایانه شخصی و کنسول های نسل نهم منتشر شود.

IGN با استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two تایید کرده است که Judas یکی از این بازی‌ها است. همچنین زلنیک در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال تاخیر در عرضه این 87 بازی گفت: در چند سال گذشته لغزش هایی داشتیم اما اکنون وضعیت بسیار با ثبات تری را احساس می کنیم. من احساس خوبی نسبت به برنامه پیش رو دارم، البته همیشه احتمال چنین لغزشی هایی وجود دارد، اما به نظر می رسد تیم عملکرد بسیار خوبی دارد و من خوشبین هستم که این بازی های بزرگ طبق برنامه وارد بازار شوند. “

بخوانید  استفاده سنگین از فناوری کاهش سن برای تام هنکس در فیلم جدید رابرت زمکیس