استفاده سنگین از فناوری کاهش سن برای تام هنکس در فیلم جدید رابرت زمکیس

بنابراین در این درام از فناوری کاهش سن به طور گسترده برای کاهش سن بازیگران فیلم از جمله تام هنکس و رابین رایت با استفاده از ابزار هوش مصنوعی جدید Metaphysic Live استفاده خواهد شد که شبیه به دیپ فیک معروف DeepTomcruise خواهد بود. ادعا می شود که این ابزار می تواند ظاهر شخصیت ها را با بهترین وضوح تغییر دهد و اثرات کاهش سن را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشد و این اجراها به صورت زنده و همزمان بدون استفاده از تکنولوژی اضافی یا جلوه های ویژه اجرا می شوند.

بدین ترتیب این فناوری برای کاهش سن بازیگران فیلم Here به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت که در واقع جایگزین استفاده از روش های مشابه با استفاده از جلوه های ویژه شد. رابرت زمکیس علاوه بر کارگردانی، فیلمنامه اینجا را به همراه اریک راث نوشت که فیلمنامه‌های فارست گامپ، خودی، مونیخ، ماجرای عجیب بنجامین باتن، ستاره‌ای متولد می‌شود، تپه شنی و قاتلان ماه گل را نیز نوشت. مسئول

رابرت زمکیس، کارگردان مجموعه فیلم های فارست گامپ و بازگشت به آینده، فیلم اینجا را بر اساس رمانی به همین نام نوشته ریچارد مک گوایر کارگردانی می کند که در آن تام هنکس، رابین رایت، کلی رایلی و پل بتانی به ایفای نقش می پردازند. . حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوندر این فیلم شاهد استفاده گسترده از فناوری کاهش سن خواهیم بود. هالیوود ریپورتر گزارش داد که وقایع فیلم «اینجا» در اتاقی اتفاق می افتد که ساکنان آن را در سال های مختلف دنبال می کند.

بخوانید  عرضه آپدیت رایگان Kena: Bridge of Spirits به مناسبت سالگرد انتشار بازی

فیلم Here قرار است در تاریخ نامشخصی در سال 2024 توسط سونی پیکچرز اکران شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، فیلم اینجا با بازی تام هنکس و رابین رایت و کارگردانی رابرت زمکیس قرار است از فناوری کاهش سن استفاده گسترده کند.