مجموعه 500 دلاری ارباب حلقه‌ها ریوندل لگو به شما این امکان را می‌دهد تا جامعه خود را تشکیل دهید

آلبوم عکس

به راحتی این است بزرگترین با این حال، LOTR راه اندازی شد و مواردی مانند برج اورتانک، نبرد هلمز دیپ و معادن موریا را تحت الشعاع قرار داد. همچنین یک سری هابیت در سال 2014 منتشر شد که بزرگترین مجموعه در این مجموعه 866 قطعه Lonely Mountain است.

به گفته لگو، مجموعه ریوندل با شاخ و برگ تزئین شده است، از جمله یک جعل الوی، مطالعه بهم ریخته الروند، خرده‌های نارسیل، و نقاشی‌ها و مجسمه‌هایی از تاریخ سرزمین میانه. در سرتاسر مجموعه به سه گانه فیلم ارباب حلقه ها به کارگردانی پیتر جکسون اشاره شده است و شما می توانید لحظات نمادینی مانند صحنه شورای الروند را بازسازی کنید. فراموش نکنید که گیملی با تبر خود تنها حلقه قدرت را بشکند.

شرحی ارائه نشده است

وقتی این کیت لگو ساخته شد، باید فضا را برای آن باز کنید، زیرا اندازه آن بیش از 15 اینچ ارتفاع، 29.5 اینچ عرض و 19.5 اینچ عمق دارد. از طرف دیگر، می توانید آن را به سه بخش تقسیم کنید و برج، حلقه شورا و آلاچیق را با رودخانه و پل در مکان های مختلف اطراف خانه خود قرار دهید.

لگو با مجموعه بازی بعدی خود به سرزمین میانه باز می گردد، یک کپی غول پیکر از قلعه جن ها ریوندل. یکی از بزرگترین مجموعه های بازی که لگو تا به حال تولید کرده است، مجموعه ریوندل از 6167 قطعه لگو تشکیل شده و با 15 مینی فیگور از جمله فرودو، سام، بیلبو بگینز، بورومیر، گیملی، آراگورن، لگولاس و گندالف خاکستری عرضه می شود. بله، شما می توانید جامعه کوچک و شایان ستایش خود را تشکیل دهید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مجموعه Rivendell در 8 مارس اکران خواهد شد و قیمت آن 500 دلار خواهد بود. این اولین باری نیست که لگو وارد قلمرو موردور و گوندور می شود، زیرا این شرکت اسباب بازی مجموعه ای از مجموعه های بازی ارباب حلقه ها را از سال 2012 تا 2013 منتشر کرد.

بخوانید  میزان فروش استیم Horizon Zero Dawn و God of War مشخص شد