امکان راه اندازی بازی Monster Hunter Rise برای پلی استیشن و ایکس باکس از طریق Game Pass

طبق اطلاعات فاش شده، بازی Monster Hunter Rise برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس می آید. ایکس باکس سری اس در سال 2023 عرضه خواهد شد. همچنین گفته می شود این بازی از روز عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود. تاریخ انتشار بازی 30 دسامبر 1401 (30 ژانویه 2023) و بسته الحاقی آن در بهار 2023 منتشر خواهد شد.

گفته می شود پورت Moster Hunter Rise روی کنسول های نسل نهم با کیفیت 4K و نرخ فریم 60 و پشتیبانی از صدای سه بعدی قرار دارد. این بازی که توسط کپکام ساخته و منتشر شده بود، ابتدا در آوریل 1400 بر روی نینتندو سوییچ و سپس در دسامبر همان سال بر روی کامپیوترهای شخصی منتشر شد.

از زمان انتشار بازی Moster Hunter Rise، بیش از یازده میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده است و بسته الحاقی Sunbreak تا سپتامبر امسال نزدیک به چهار میلیون نسخه فروخته است. با معرفی قریب الوقوع بازی برای کنسول های محبوب سونی و مایکروسافت، این بازی این پتانسیل را دارد که به یکی از پرفروش ترین عناوین تاریخ کپکام تبدیل شود. این بازی ششمین نسخه اصلی از سری Monster Hunter است که پس از Monster Hunter: World منتشر شده است. اما برخلاف نسخه های قبلی، در نامگذاری آن از عددی استفاده نشده بود.

احتمالا به زودی معرفی بازی Moster Hunter Rise برای کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن اتفاق می افتد و احتمال دارد در مراسم اهدای جوایز بازی امسال که صبح روز 27 آذرماه برگزار می شود، این مشکل پیش بیاید.

بخوانید  فیلم جوکر 2 حاوی چند آهنگ معروف خواهد بود

برای بازی کردن Monster Hunter Rise در آینده برای کنسول های پلی استیشن و ایکس باکس معرفی خواهد شد و در سال 2023 برای این پلتفرم ها عرضه خواهد شد.