به روز رسانی مارول اسنپ راه جدیدی برای کسب کارت در اختیار شما قرار می دهد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

همانطور که قبلا توضیح داده شد، اگر بالاتر از CL 500 هستید، پاداش ورود به سیستم 3000 توکن دریافت خواهید کرد. اگر بالای CL 1000 باشید، 6000 و اگر بالای CL 3000 باشید، 12000 توکن دریافت خواهید کرد. اگر هنوز به CL 500 نرسیده اید، نگران نباشید. پس از رسیدن به این سطح، پاداش 3000 توکن را دریافت خواهید کرد. به نظر می رسد اگر به CL 500 نرسیده باشید، فروشگاه توکن پنهان می ماند، زیرا به هر حال هیچ توکنی برای خرج کردن نخواهید داشت.

این به‌روزرسانی همچنین با چند بسته کارت جدید، از جمله کارت‌هایی از مجموعه‌های سری 4 و 5 جدید ارائه می‌شود. اینها هر کدام نسبت به مجموعه سری 3 که همه کارت‌ها را شامل می‌شود، مرتبه‌ای نادرتر هستند. بالاتر از CL 500، بنابراین ظاهر می‌شوند. کمتر. اما Second Dinner قصد دارد کارت‌ها را در مجموعه‌های سری پایین بیاورد تا در طول زمان در دسترس‌تر شوند. جامعه این بازی های کارتی را به جای سری، «Pools» نامیده است، اما این دو عبارت قابل تعویض هستند.

صحبت از خرید شد، به‌روزرسانی روش جدیدی برای خرج کردن طلای شما نیز اضافه کرد. بسته Cyber ​​Holiday Pack 7500 طلا قیمت دارد و تقریباً تا سه هفته آینده در دسترس خواهد بود. این موضوع حول یک کارت کیم جاسینتو نوع آخرالزمان است و دارای یک آواتار منطبق، 3000 توکن، 9500 اعتبار و 155 تقویت کننده آخرالزمان است. برای مرجع، یک بسته 8000 طلای اگر آن را از طلافروشی بخرید 100 دلار قیمت دارد، بنابراین اگر مدت طولانی طلای خود را پس انداز نکرده باشید، یک پنی برای شما هزینه خواهد داشت.

بخوانید  Winter Wonderland با حالت های ویژه زمستانی و هدایای جشن به Overwatch 2 بازمی گردد
شرحی ارائه نشده است

پس از دانلود آپدیت، یک Token Shop جدید در زیر معامله روزانه در صفحه فروشگاه ظاهر می شود. این فروشگاه توکن فقط یک کارت را در یک زمان نمایش می دهد و هر هشت ساعت یکبار با همان برنامه زمانی که ماموریت روزانه شما پر می شود می چرخد. اگر کارتی را می‌بینید که می‌خواهید، می‌توانید آن را با ژتون‌ها بخرید یا آن را پین کنید، تا زمانی که برای خرید آن پس‌انداز کنید، آن را در جای خود نگه می‌دارید.

شرحی ارائه نشده است

به‌روزرسانی جدیدی برای Marvel Snap اکنون منتشر شده است و به شما امکان می‌دهد کارت‌های خاصی را خریداری کنید که ممکن است در مجموعه شما وجود نداشته باشد. هدف این به‌روزرسانی، که هفته گذشته به تفصیل ارائه شد، رفع مشکلی است که در آن هنگام گذراندن سطح مشخصی از جمع‌آوری، دریافت کارت‌ها خیلی تصادفی به نظر می‌رسد. به عنوان بخشی از به روز رسانی، شما همچنین یک جایزه ورود به سیستم از توکن ها، ارز جدیدی که برای خرید کارت استفاده می شود، دریافت خواهید کرد.

توکن‌ها را می‌توان با باز کردن حافظه‌های پنهان جمع‌آوری به دست آورد، که پس از رسیدن به CL 500، به عنوان پاداش در مسیر پاداش سطح جمع‌آوری ظاهر می‌شوند. هیچ گزینه‌ای برای خرید مستقیم توکن‌ها وجود ندارد. اما از آنجایی که عرضه به‌طور مکرر می‌چرخد، برنامه‌نویس Second Dinner می‌گوید یافتن کارت خاصی که در مجموعه‌تان وجود ندارد و ممکن است برای ساختن عرشه‌ای که در ذهن دارید نیاز داشته باشید، برای شما بسیار آسان است. کارت ارائه شده در فروشگاه توکن برای هر بازیکن متفاوت است زیرا هر چیزی را که در مجموعه شما وجود ندارد را برآورده می کند. و به خاطر داشته باشید که هنگامی که کارت پایه را از این طریق خریداری کردید، انواع آن در فروشگاه مجموعه و کش ها در دسترس خواهند بود.

بخوانید  تاسیس یک استودیوی جدید توسط کارگردان سابق سری Battlefield