تاد هاوارد درباره Elder Scrolls 6، Starfield، فروش در ایکس باکس و معنای زندگی صحبت می کند.

اگر وقت دارید، مصاحبه کامل ارزش دیدن یا گوش دادن کامل را دارد.

اگر زمان یا علاقه لازم برای گوش دادن به مصاحبه کامل را ندارید، به راحتی به آن مهر زمانی اضافه می شود تا بتوانید حرف هاوارد را در مورد موضوعات مختلف بشنوید. هاوارد برای استارفیلد گفت که امیدوار است این بازی بتواند الهام بخش برخی از جوانان باشد تا فرصت‌هایی را در فضا و اکتشافات فضایی دنبال کنند یا مهندس شوند. او همچنین برخی از نکات و نکات چشم انداز Bethesda برای بازی های سطح بالا را توضیح داد.

او گفت: “داشتن کنجکاوی، توانایی زیاد تصور نکردن و کنجکاوی در مورد دنیای اطراف خود.” “این یکسان نیست که بخواهی همه چیز را یاد بگیری. اما انگیزه انسان ها چیست؟ چه احساسی دارند؟ چگونه عشق می ورزند؟ زندگی یعنی عشق.”

هاوارد گفت که برای The Elder Scrolls 6 بخشی از چالش این بود که آن را به عنوان یک بازی قابل بازی و جذاب برای دهه آینده یا بیشتر توسعه دهیم. هاوارد گفت که Skyrim در سال 2011 یکی از پربازیگرترین بازی های Bethesda است و او انتظار دارد که مردم در یکی دو دهه آینده The Elder Scrolls 6 را بازی کنند. هاوارد برای بازی ایندیانا جونز که در Machine Games در حال توسعه است، گفت که این بازی ترکیبی از ژانرهایی خواهد بود که قابل تعریف نیستند.

هاوارد در مورد فروش Bethesda به مایکروسافت گفت: “راستش، عالی بود. فرهنگ داخل مایکروسافت و ایکس باکس که مردم از بیرون می بینند، فرهنگ درون است.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  فهرست بازی Marshall Law's Tekken 8 با تریلر جدیدی از گیم پلی بازی تایید شد

در مورد معنای زندگی، هاوارد قبل از اینکه به این سوال فکر کند مدت زیادی مکث کرد. او در نهایت به فریدمن پاسخ داد و گفت که می تواند در عوض به این سوال پاسخ دهد که چه چیزی او را تحریک می کند.

در یک مصاحبه گسترده با Lex Fridman، تاد هوارد از Bethesda به تعدادی از موضوعات داغ از جمله فروش Bethesda به مایکروسافت، The Elder Scrolls 6، Starfield، بازی ایندیانا جونز و موارد دیگر اشاره کرد. هاوارد همراه با صحبت در مورد بازی های ویدیویی، به چیزهای شخصی تری نیز می پردازد، مانند اینکه یک روز در زندگی برای او چگونه به نظر می رسد، توصیه هایش به بچه های کوچکتر و معنای زندگی.

هاوارد همچنین از کنفوسیوس نقل قول کرد و گفت که او معتقد است “هر کس دو زندگی دارد و زندگی دوم زمانی شروع می شود که متوجه می شوید فقط یک زندگی وجود دارد”.

بازی بعدی هاوارد و بتسدا، بازی Redfall، سازنده Arkane Austin است. نسخه بعدی استودیو Bethesda Game Starfield است که قرار است در نیمه اول سال 2023 منتشر شود.