تاسیس یک استودیوی جدید توسط کارگردان سابق سری Battlefield

مدیر خلاق سابق سری Battlefield از ایجاد یک استودیوی جدید به نام TTK Games خبر داد.

لارس گوستاوسنمدیر خلاق سابق سری Battlefield از ایجاد یک استودیوی بازی سازی جدید به نام Time To Kill Games (به اختصار TTK Games) خبر داد. این استودیو توسط چهار عضو کهنه کار استیو دایس در استکهلم سوئد تاسیس شد. آنها می گویند که بودجه قابل توجهی و همچنین آزادی خلاقانه را تضمین کرده اند و در حال حاضر روی یک تیرانداز آنلاین نسل بعدی کار می کنند.

گوستاوسن در مورد نامگذاری این استودیو گفت: برای گیمرها، کشتن زمان مانند یک تیراندازی سریع است. ما به این اصطلاح نام استودیو و بخشی از فرهنگ آن را دادیم. برای ما، TTK فقط تسلط بر سرعت یا فوریت بازی نیست. بلکه در مورد این است که چگونه انسان ها هزاران سال از طریق بازی ها کشته (زمان گذرانده اند).

گوستاوسن، مدیر عامل و مدیر خلاق استودیو Behmed او 22 سال در دایس کار کرد و به عنوان آقای بتلفیلد شناخته می شد. او از همان ابتدا به شکل گیری سریال کمک کرد و سال گذشته در میان تغییرات عمده استودیو را ترک کرد. دانیل برلین، مدیر طراحی استودیو همچنین به عنوان طراح بازی در Far Cry 3 خدمت کرد و سپس برای نزدیک به یک دهه در Dice کار کرد. او در این استودیو به عنوان مدیر طراحی و طراح ارشد جهانی روی چندین عنوان از سری Battlefield کار کرد.

ویدار نیگرن، مدیر فنی استودیو و مدیر فنی آن 25 سال سابقه کار در دایس را دارد. او مسئول توسعه موتور فراست بایت بود و اخیراً مدیر ارشد فناوری استودیو بود. پیتر هویلزمدیر هنری TTK همچنین به مدت 12 سال در استودیوی زیرمجموعه الکترونیک آرتز و چندین بازی در سری Battlefield کار کرد و مدیر هنری شعبه لس آنجلس دایس بود.

بخوانید  این آخر هفته چه باید بازی کرد: از Fallout تا RPG گربه

یک سرباز با اسلحه در مجموعه Battlefield

وی افزود: “در طول دوران حرفه ای ام آثاری خلق کرده ام که بازیکنان را به همکاری، رقابت دوستانه و استفاده از هوش و واکنش خود برای رسیدن به هدف و پیشی گرفتن از دشمنان تشویق می کند. راهی برای گذراندن زمان.”

استودیوی بازی‌های TTK اکنون برای پست‌های راه دور استخدام می‌کند و در استکهلم کار می‌کند تا رهبری در همه زمینه‌ها را ارائه دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر