هدفون های پرچمدار سونی در آمازون تخفیف خوبی دریافت می کنند

فراتر از آن، خود هدست دارای طراحی سبک وزن با چرم نرم است، پردازنده جدید V1 یکپارچه طیف وسیعی از صدای بلوتوث را برای جلسات گوش دادن به موسیقی شما ارائه می دهد و باتری باتری آن می تواند تا 30 ساعت دوام بیاورد. اگر عجله دارید، پس از چند دقیقه شارژ به راحتی می توانید از چند ساعت پخش لذت ببرید.

فناوری‌های بسیار خوبی در این قوطی‌ها وجود دارد، اما این ویژگی‌های حذف نویز است که آنها را به یکی از بهترین‌ها تبدیل می‌کند. این تکرار از چیزی استفاده می‌کند که Sony آن را «Auto NC Optimizer» می‌نامد تا به‌طور خودکار ویژگی حذف نویز را بر اساس شرایط پوشیدن و محیط اطراف شما تنظیم کند و در نتیجه عایق‌سازی صوتی عالی ایجاد کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر به دنبال یک جفت هدفون حذف نویز با صدا و راحتی عالی هستید، نمی توانید با سری WH سونی اشتباه کنید. سری پرچم‌دار سال‌ها یکی از بهترین گزینه‌های حذف نویز در بازار بوده است، و در حال حاضر می‌توانید در آخرین مدل صرفه‌جویی زیادی کنید: سونی WH-1000XM5. هدفون XM5 در آمازون به 348 دلار کاهش یافته است. یا می توانید وارد کنید کلاه ایمنی XM4— که هنوز هم عالی هستند — برای 278 دلار (350 دلار بود). هر دو هدفون با این قیمت ها در سه رنگ مشکی، آبی و نقره ای موجود هستند.

بخوانید  انتشار نسخه نسل ۹ بازی Fallout 4 در سال ۲۰۲۳
سونی WH-1000XM5
سونی WH-1000XM5

یکی دیگر از ویژگی‌های فروش بزرگ در اینجا، انتخاب تنظیمات کنترل لمسی است که به شما امکان مکث، پخش، پرش از آهنگ‌ها، کنترل صدا، فعال کردن دستیار صوتی و پاسخ به تماس‌های تلفنی را می‌دهد.