انتشار نسخه نسل ۹ بازی Fallout 4 در سال ۲۰۲۳

شرکت بتسدا در پایان جشن بیست‌وپنجمین سالگرد مجموعه بازی‌های فال‌اوت اعلام کرد که نسخه‌ی نسل ۹ بازی Fallout 4 را در سال ۲۰۲۳ برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌کند. به بیان دیگر، طرفدارها باید منتظر یک به‌روزرسانی رایگان برای نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان فال‌اوت ۴ باشند که پشتیبانی از کنسول‌های نسل نهم سونی و مایکروسافت را به بازی اضافه خواهد کرد.

بازی Fallout 4 در ماه نوامبر ۲۰۱۵ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و در ۲۴ ساعت نخست عرضه ۷۵۰ میلیون دلار فروش داشت. این بازی از زمان عرضه میزبان تعدادی بسته‌ی الحاقی پولی نظیر محتوای داستانی Far Harbor و Nuka World درکنار محتوای خلق‌شده توسط کاربران در بخش Creation Club بوده است. اگر خواهان تجربه‌ی فال‌اوت ۴ با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه هستید، این بازی در کنسول Xbox Series از FPS Boost پشتیبانی می‌کند.



منبع

ارتقا نسل ۹ فال‌اوت ۴ شامل حالت Performance برای تجربه‌ی بازی با نرخ فریم بالاتر، حالت Quality برای رزولوشن 4K، محتوای Creation Club اضافی و رفع ایرادات می‌شود. این آپدیت سال آینده برای کامپیوتر نیز عرضه می‌شود و امکان اجرای بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در یک سیستم قدرتمند را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. هنوز زمان انتشار و سیستم مورد نیاز برای اجرای این نسخه اعلام نشده است و باید زمان بیشتری منتظر بمانیم.

شرکت بتسدا در نظر دارد تا ارتقا نسل ۹ بازی Fallout 4 را در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر کند.

بخوانید  کدام تیغ بخرم؟ مشخصات و قیمت انواع ریش تراش را با زومیت مقایسه کنید