تعیین فضای مورد نیاز برای The Lord of the Rings: Gollum در PS5

شخصیت گولوم در بازی ارباب حلقه ها: گلوم

در این اثر کاربران در نقش گالوم داستان بازی را پیش خواهند برد.حالا در جدیدترین اخبار دنیای بازی ساعاتی پیش اکانت توئیتر PlayStation Game Size فضای بررسی این اثر را در سونی به اشتراک گذاشت. کنسول نسل نهم

زمان زیادی تا اکران رسمی فیلم Lord of the Rings: Gollum باقی نمانده است. ساخته شده توسط Game Studio Daedalic قرار است در 25 می (4 ژوئن) برای کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود. Xbox Series S و PC به زودی عرضه می شود.

کاربران برای تجربه این کار در کنسول پلی استیشن 5 به فضایی معادل 18.664 گیگابایت نیاز خواهند داشت.جالب است بدانید حجم مورد نیاز برای تجربه نسخه پلی استیشن 4 این بازی تقریبا دو برابر عدد قبلی است. بر این اساس، دارندگان کنسول PS4 به 30.514 گیگابایت فضا نیاز خواهند داشت. این به دلیل استفاده از فناوری فشرده سازی Kraken است.

نظرت چیه عزیزم؟ چه انتظاری از این شغل دارید؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اخیراً حساب کاربری PlayStation Game Size در توییتر میزان حجم مورد نیاز برای نصب The Lord of the Rings: Gollum بر روی کنسول پلی استیشن 5 را فاش کرده است.