فیلم بعدی خواکین فینیکس، بازیگر جوکر، NC-17 Gay Love Story است که در دهه 1930 لس آنجلس اتفاق می افتد.

هاینز گفت: «فیلم بعدی یک فیلم بلند است که یک فیلمنامه اورجینال است که من با خواکین فینیکس بر اساس برخی از افکار و ایده هایی که او برای من آورده است، ساخته ام. “ما اساساً با او به عنوان فیلمنامه نویس نوشتیم. من، جان ریموند و خواکین تیتراژ داستان را به اشتراک می گذاریم. و امیدواریم اوایل سال آینده فیلمبرداری کنیم. این یک داستان عاشقانه همجنس گرایان است که در دهه 1930 در لس آنجلس رخ می دهد.

هاینس که در حال حاضر در حال تبلیغ فیلم خود در ماه دسامبر در جشنواره کن است، با او صحبت کرد IndieWire در مورد پروژه های آینده اش آن وقت است که او از همکاری خود با فونیکس صحبت می کند.

خواکین فینیکس قصد دارد تا پروژه جدیدی را با کارگردانی کارول، تاد هاینز، بیشتر کند. این دو ظاهراً در حال نوشتن یک فیلم عاشقانه همجنسگرایان NC-17 هستند که در لس آنجلس دهه 1930 اتفاق می افتد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

فینیکس همچنین در حال حاضر در Beau Is Afraid دیده می شود که کارگردان آری آستر آن را “ارباب حلقه های یهودی” نامیده است.

فینیکس بود که مدام “من را بیشتر هل می داد و می گفت “نه، بیا جلوتر برویم.” به نظر می‌رسد این دلیلی است که فیلم امتیاز غیرمعمول و کاملاً ویژه بزرگسالان را دریافت می‌کند. برای دیدگاه، اولین فیلم NC-17 نتفلیکس، بلوند سال گذشته بود که آنا دی آرماس در نقش مرلین مونرو بازی کرد.

بخوانید  تصاویر جدید و لیست کامل خودروهای منتشر شده برای Forza Horizon 5: Rally Adventure

در مورد ققنوس، او اخیراً فیلمبرداری Joker 2 را که به طور رسمی با نام Joker: Folie à Deux شناخته می شود، به پایان رسانده است. او در دنباله دی سی با لیدی گاگا که تاریخ اکران آن برای 4 اکتبر 2024 تعیین شده است، بازی می کند.