اعلام پخش فصل دوم سریال Loki

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون باخبر می شویم که کمپانی مارول از زمان پخش فصل دوم سریال Loki با بازی های نقش آفرینی تام هیدلستون پرده برداشته شده است. این شرکت با انتشار یک توییت جدید اعلام کرد که اولین قسمت از فصل 2 سریال Loki در تاریخ 14 اکتبر 1402 (6 اکتبر 2023) از شبکه آنلاین دیزنی پلاس برای بینندگان پخش خواهد شد.

ظاهرا جاناتان میجرز حضور پررنگ تری در فصل دوم سریال Loki دارد و جاناتان کی کوانبازیگر برنده اسکار برای همه چیز همه جا به یکباره در این فصل بازی می کند. جاستین بنسون و آرون مورهد کارگردانی فصل دوم سریال لوکی را بر عهده دارند. اریک مارتین او نویسنده اصلی این فصل به همراه تام هیدلستون و مایکل والدرون او به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت می کند.

سریال Loki با بازی تام هیدلستون در دنیای سینمایی مارول می گذرد و به ماجراهای خدای شیطانی می پردازد که پس از فرار با مکعب کیهانی یا Tserket، با Time Variance Authority به عنوان یک پچ دردسرساز دچار مشکل می شود. تام هیدلستون جاناتان میجرز، اوون ویلسون، گوگو امبتا را، سوفی دی مارتینو، یوجین کوردرو، تارا قوی و رافائل کاسال آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فصل 2 بازی می کنند.

مارول در توییتی جدید اعلام کرد که طرفداران چه زمانی باید منتظر فصل دوم لوکی باشند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  حضور لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو در تصاویر جدید فیلم قاتلان ماه گل