بلیزارد اصرار دارد که نسخه بتای Diablo 4 را به نسخه اصلی به روز نکند

کلاس Necromancer Diablo 4 یک ارتش اسکلت را کنترل می کند

کمتر از سه هفته تا انتشار بازی Diablo 4 Blizzard Entertainment باقی مانده است. از آنجایی که آزمایش بتای Server Slam اخیراً به پایان رسیده است، برخی از طرفداران فکر کردند که می توانند با یک به روز رسانی، کلاینت بتای خود را به نسخه نهایی ارتقا دهند. در همین راستا، آدام فلچر، مدیر توسعه جامعه مخاطبان Diablo، در بیانیه‌ای رسمی این فرضیه را رد کرد.

فلچر گفت: «فقط توجه داشته باشید که نیازی به نگه داشتن کلاینت آزمایشی بتای سرور اسلم Diablo 4 ندارید. نسخه نهایی بازی کاملا متفاوت خواهد بود. بنابراین نیازی به استفاده از فضای ذخیره سازی برای ذخیره نسخه بتا آن نیست. فایل‌های سرور اسلم یا نسخه‌های بتای قبلی به نسخه زمان انتشار به‌روزرسانی نمی‌شوند و بنابراین مشتریان آن‌ها متفاوت هستند.

نظر شما درباره آخرین اخبار بازی Diablo 4 چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بلیزارد اعلام کرده است بازیکنانی که کلاینت بتای Diablo 4 را دریافت کرده اند، نمی توانند آن را به نسخه اصلی به روز کنند.

به طور خلاصه می توان گفت که خریداران نسخه دیجیتالی Diablo 4 صرف نظر از شرکت در تست بتای قبلی باید کل بازی را دانلود کنند.این بازی در تاریخ 6 ژوئن سال جاری بر روی پلتفرم های PC,PlayStation 5, پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس. ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. علاوه بر این، خریداران نسخه های Deluxe و Ultimate می توانند چهار روز زودتر بازی را تجربه کنند.

عرضه Diablo 4 تنها شروع یک ماجراجویی جدید برای طرفداران این سری خواهد بود. زیرا بلیزارد فصل اول بازی را در اواسط جولای راه اندازی می کند و انواع ماموریت های داستانی، شخصیت های جدید و محتوای جدید را در دسترس قرار می دهد. همچنین یک Battle Pass برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که محتوای آن صرفاً تزئینی خواهد بود و تأثیری در گیم پلی بازی نخواهد داشت.

بخوانید  آخرین به روز رسانی Starfield سنگ های فضایی حیوانات خانگی ناخواسته را حذف می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر