آخرین به روز رسانی Starfield سنگ های فضایی حیوانات خانگی ناخواسته را حذف می کند



آخرین به روز رسانی Starfield یک آپدیت بزرگ نیست، اما به مشکلاتی می پردازد که برخی از بازیکنان ممکن است به دلیل گیرکردن اشیاء ناخواسته در کشتی ها در حین سفر در فضا با آن مواجه شده باشند.

همانطور که Bethesda در بیانیه مطبوعاتی رسمی می گوید یادداشت های پچ، به روز رسانی 1.8.88 “صخره حیوان خانگی” را که گاهی اوقات بازیکنان را در فضا دنبال می کرد حذف می کند. با توجه به یادداشت‌های پچ، بارگذاری یک ذخیره، غار بین ستاره‌ای را حذف می‌کند. با این حال، Bethesda خاطرنشان می‌کند که این به‌روزرسانی مواردی را که کشتی‌های بازیکنان به نیو آتلانتیس متصل هستند برطرف نمی‌کند، زیرا راه‌حلی برای این مشکل در به‌روزرسانی بعدی در دسترس خواهد بود.

در حال پخش: بهترین مدهای Starfield تا کنون

این وصله علاوه بر حذف زباله‌های فضایی ناخواسته، مشکلی را که باعث می‌شد سلاح‌های تصادفی در جعبه‌های سلاح جدید ایجاد شده در Outposts ظاهر شوند، برطرف می‌کند. علاوه بر این، این پچ به دنبال حل مشکلی است که برخی از بازیکنان در ایکس باکس یا از طریق فروشگاه مایکروسافت روی رایانه شخصی ممکن است با آن مواجه شده باشند، که در آن بازیکنان در طول یک بازی طولانی اگر بازی خود را بدون گذراندن یونیتی طولانی‌تر کنند، دچار خرابی بازی می‌شوند.

به‌روزرسانی قبلی Starfield در 30 نوامبر، بهبودهای مختلف پایداری و عملکرد، و همچنین رفع اشکال‌ها، و همچنین بهینه‌سازی‌هایی را اضافه کرد تا پنهان‌کاری را بیشتر بخشنده و توانایی خوردن غذای موجود در جهان را بدون نیاز به برداشتن آن داشته باشید.

فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی مایکروسافت، اخیرا تایید کرد که Starfield از زمان عرضه آن توسط بیش از 12 میلیون بازیکن بازی شده است و هدف این بازی این است که پاهای بلندی شبیه Skyrim داشته باشد. Bethesda در حال حاضر در حال کار بر روی اولین بسط Starfield است و انتظار می‌رود که پشتیبانی رسمی از بازی‌های RPG فضایی سال آینده ارائه شود.

استارفیلد نامزد بهترین نقش‌آفرینی در The Game Awards 2023 شد، اما به Baldur’s Gate 3 باخت. بازی RPG لاریان در مجموع شش جایزه از جمله بهترین بازی سال و جایزه صدای بازیکن نمایش را به دست آورد که طرفداران به آن رأی دادند.

بخوانید  سونی از ساخت بازی‌ های تک‌ نفره فاصله نخواهد گرفت

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر