ادای احترام به میراث صداپیشه Optimus Prime در فیلم Transformers: Rise of the Beasts

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که پارامونت پیکچرز ویدیوی جدیدی از فیلم Transformers: Rise of the Beasts منتشر کرده است. این یک ویدیوی قدیمی است پیر کولین او به عنوان یک صداپیشه کهنه کار، از Optimus Prime تقدیر می کند. این بازیگر صداپیشگی این شخصیت را از همان قسمت های اول سریال شروع کرد. Transformers: Rise of the Beasts در تاریخ 9 ژوئن به روی پرده های بزرگ می رود.

Transformers: Rise of the Beasts هفتمین فیلم لایو اکشن Transformers از مجموعه بسیار تأثیرگذار Beast Wars است. وقایع این فیلم اکشن در دهه 1990 اتفاق می‌افتد و حول محور ماکسیمال‌ها، پریداکون‌ها و ترورکان‌ها می‌چرخد که به درگیری جنجالی بین Autobots و Decepticons می‌پیوندند. از جمله تهیه کنندگان این فیلم می توان به موارد زیر اشاره کرد: دن مورفی، تام دسانتو و لورنزو دی بوناونتورا اشاره شده.

استیون کیپل جونیورکارگردان فیلم Creed II (Creed 2) در کنترل فیلم Transformers: Rise of the Beasts و جوبی هارولدنویسنده King Arthur: Legend of the Sword فیلمنامه را نوشته است. آنتونی راموس، دومینیک فیشبکپیتر کالن، میشل یو، پیت دیویدسون، ران پرلمن و پیر دینکلیج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

پارامونت پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Transformers: Rise of the Beasts منتشر کرده است که بر میراث صداپیشه Optimus Prime تمرکز دارد.