سیستم مورد نیاز برای Immortals of Aveum

Immortals of Aveum قرار است در تاریخ 20 جولای برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس منتشر شود. سری های Xbox S و PC (از طریق استیم، اپیک گیمز استور و اپلیکیشن EA) منتشر خواهند شد.

مشخصات پیشنهادی

توسعه دهندگان بازی Immortals of Aveum ضمن انتشار ویدیوی گیم پلی بازی، مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی بر روی کامپیوتر را اعلام کردند.

تنظیمات MEDIUM/HIGH – وضوح 1440p – نرخ فریم 60

فضای ذخیره سازی: 110 گیگابایت (SSD به شدت توصیه می شود)

دانلود از آپارات

رم: 16 گیگابایت

حداقل مشخصات

استفاده از جادو در حمله و دفاع در Immortals of Aveum

تنظیمات LOW/MED – وضوح 1080p – نرخ فریم 60

بازی Immortals of Aveum بر اساس موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته شده است و از ویژگی های کلیدی این ابزار از جمله Lumen و Nanite نهایت استفاده را برده است. اما متأسفانه همه این ویژگی‌های مثبت هزینه‌ای را به همراه خواهند داشت که بیشتر به قدرت سیستم مورد استفاده کاربران برمی‌گردد.

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2080 Super یا AMD Radeon RX 5700XT

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 3080Ti یا AMD Radeon RX 6800XT

استودیوی Ascendant به عنوان اولین بازی خود رونمایی چشمگیر از Immortals of Aveum داشته است.این استودیو AAA به تازگی یک ویدیوی هفت دقیقه ای از گیم پلی این بازی را به نمایش گذاشته است که در ابتدا گرافیک چشم نواز بازی را به تصویر می کشد.از سوی دیگر Electronic Arts به عنوان ناشر این بازی در مقاله ای جزئیات فناوری به کار رفته در روند ساخت بازی را تشریح کرد.

سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت

بخوانید  تریلر زمان عرضه بازی Sonic Superstars

رم: 16 گیگابایت

توسعه دهندگان استودیو Ascendant به ارائه مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Immortals of Aveum بر روی رایانه شخصی ادامه داده اند که بسیار برتر از آنچه تاکنون شناخته شده است. با این حال، آنها گفتند این الزامات ممکن است با ادامه روند بهینه‌سازی تغییر کند. شما می توانید این مشخصات را در زیر بررسی کنید:

پردازنده: Intel Core i7-9700 یا AMD Ryzen 7 3700X

فضای ذخیره سازی: 110 گیگابایت (SSD به شدت توصیه می شود)

پردازنده: Intel Core i7-12700 – AMD Ryzen 7 5700X

سیستم عامل: ویندوز 10 64 بیت

تحریریه مجله بازی یک گیمر