پد DDR عملکردی Crochet Creator Crafts

همانطور که Polygon اشاره می‌کند، می‌توانید با قلاب‌بافی کردن مربع‌های مادربزرگ، پروژه را در تئوری گسترش دهید، و یک فرش DDR سایز کامل راحت و قابل سفارشی‌سازی ایجاد کنید. چنین تشک به مقداری کار اضافی یا یک تشک پایه برای قرار دادن زیر آن نیاز دارد تا هنگام تلاش برای رقصیدن، لیز نخورد.

واقعیت جالب: قلاب بافی، بر خلاف بافتنی، توسط ماشین ها قابل انجام نیست (از نو). من باور خواهم کرد که اربابان ربات زمانی به دنبال ما خواهند آمد که بتوانند پد DDR خود را قلاب بافی کنند.

اعتبار ویدئو: kims_threads از طریق Tiktok

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



اکنون می توانید با استفاده از جادوی فناوری و قلاب بافی با انگشتان خود برقصید. kims_threads خالق TikTok (از طريق چند ضلعی) آموزشی منتشر کرد که توضیح می‌داد چگونه یک پد DDR کارآمد را با قلاب‌بافی کردن نخ، بافتن یک نخ رسانا بین الگوی قلاب‌بافی، و اتصال آن به پروژه نرم‌افزار منبع باز آردوینو ایجاد کردند. سپس فیلمی از آنها در حال بازی DDR با انگشتان خود نشان می دهند.

Kims_threads هنوز الگویی را برای این خلقت آپلود نکرده است، اگرچه می توانند زیرا چندین الگوی دیگر را در فروشگاه Etsy خود می فروشند. با این حال استفاده کردند آموزشی از Popular Science به عنوان پایه ای برای ایجاد خود. با کمی آزمایش، خطا و هوشمندی، می توانید پد DDR قلاب بافی خود را بسازید.

بخوانید  Diablo 4 هر 3 ماه یک بار محتوای داستانی جدید دریافت می کند

این تنها یکی از پروژه‌های بازی و فناوری Kims_threads است که شامل یک حبوبات بافتنی متقاطع حیوانات و یک AR فعال شده، ملیله قلاب بافی تاماگوچی.

تحریریه مجله بازی یک گیمر