پوشش زنده رویداد WWDC 2023 اپل دوشنبه ساعت 20:00. [جایزه: اپل واچ]

گفته می شود که اپل علاوه بر نمایش هدست واقعیت افزوده و نسخه جدید سیستم عامل های خود، از چندین مدل کامپیوتر مک از جمله مک بوک ایر 15 اینچی و احتمالا مک استودیو 2023 رونمایی خواهد کرد.

سرانجام، انتظارها به پایان رسید. اپل میزبان رویداد WWDC 2023 خواهد بود تا آخرین دستاوردهای نرم افزاری خود را دوشنبه عصر ساعت 20:30 به نمایش بگذارد. اما چیزی که به جذابیت مراسم امسال می افزاید، رونمایی از هدست واقعیت افزوده اپل است.

بسیاری از کارشناسان رویداد WWDC 2023 را مهم ترین رویداد دهه اخیر می دانند. چرا که در این رویداد نرم افزاری علاوه بر معرفی آخرین نسخه سیستم عامل های اپل، شاهد رونمایی از یک محصول سخت افزاری نیز خواهیم بود که به طور کامل با مدیریت تیم کوک توسعه یافته است.

زومیت با همکاری اپل اپ استور، جوایزی را نیز برای مشترکین رویداد WWDC 2023 در نظر گرفته است:

  • برای کاربرانی که پوشش زنده زومیت را دنبال می کنند: ساعت متصل اپل واچ SE 2022
  • برای کاربرانی که زیر این پست نظر می گذارند و اطلاعاتشان کامل است: پنج اشتراک شش ماهه اپل اپ
  • برای کاربرانی که در زیر درباره ویدیوی خلاصه‌ای از رویدادهای بعد از رویداد در YouTube نظر می‌دهند: پنج اشتراک شش ماهه اپل اپ



طبق معمول، زومیت رویداد WWDC 2023 را به صورت زنده و ویدیویی پوشش خواهد داد. از طرفی توصیه می کنیم برای اطلاع از اخبار و رویدادهای رویداد اپل به وب سایت و صفحه زومیت در شبکه های اجتماعی مراجعه کنید. توییتراینستاگرام و تلگرام را دنبال کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر