اصرار کارگردان Mortal Kombat 1 برای نمایش اولین تریلر گیم پلی این هفته


کارگردان Mortal Kombat 1، Ed Boon، بی صبرانه منتظر نمایش تریلر گیم پلی بازی در Summer Game Fest است.

از زمان انتشار بازی Street Fighter 6، بسیاری از طرفداران مبارزه با بازی Mortal Kombat 1 در سپتامبر 2023 منتظر بودند. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که کارگردان Mortal Kombat 1، Ed Boon، تریلر جدیدی از گیم پلی بازی را در طول این بازی معرفی کرده است. رویداد Summer Game Fest به میزبانی جف کلی. این رویداد بزرگ در تاریخ 8 ژوئن 2023 (8 ژوئن 2023) برگزار می شود.

بازی Mortal Kombat 1 اخیرا در جدول پیش خرید کنسول پلی استیشن 5 در صدر جدول قرار گرفته است که نشان از هیجان زیاد طرفداران برای تجربه این بازی مبارزه ای دارد. بنابراین، اشتباه نیست اگر بگوییم که بسیاری از گیمرها منتظر یک تریلر جدید گیم پلی Mortal Kombat 1 در رویداد Summer Game Fest هستند. این بازی در زمان انتشار بیش از 100 گیگابایت خواهد بود که با انتشار کمبت پک ها افزایش می یابد.

اد بون اخیرا در توییتی نوشت: «هفته آینده سرگرم کننده خواهد بود. ما بی صبرانه منتظریم تا اولین تریلر بازی Mortal Kombat 1 را به شما نشان دهیم! به بسیاری از سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.” بازی NetherRealm’s Mortal Kombat 1 در تاریخ 28 سپتامبر (19 سپتامبر) برای کاربران رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس قرار خواهد گرفت. Xbox Series S و Nintendo Switch شامل خواهند شد.

بخوانید  در این بسته نرم افزاری Fanatical فقط با 18 دلار مانگا به ارزش 500 دلار دریافت کنید