پاداش سه ماهه Playstation Plus Premium در چالش جدید Sackboy: A Big Adventure

علاوه بر این، Sackboy: A Big Adventure میزبان مجموعه ای از رویدادهای چالشی پنج قسمتی بین ژوئن 2023 تا فوریه 2024 خواهد بود که هر کدام جوایز تزئینی متفاوتی را ارائه می دهند. هدف بازیکنان در این رویدادها ثبت بهترین رکورد ممکن است و می توانند هر چند بار که می خواهند در مدت زمان تعیین شده بازی را تجربه کنند. تابلوهای امتیازات فعال هستند و رکوردهای بازیکنان را در سراسر جهان نمایش می دهند.

طرفداران سری Sackboy که با نام Sackheads شناخته می شوند، فرصت زیادی برای نشان دادن برتری و توانایی های خود در بازی Sackboy: A Big Adventure نداشته اند. اکنون به نظر می رسد که تیم Sumo Digital یک رویداد ویژه برای کسانی که خود را بهترین بازیکن Sackboy می دانند برنامه ریزی کرده است تا مهارت های خود را در برابر دیگران به چالش بکشد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

این رویداد Knit Speedrun نام دارد و از 3 جولای (24 خرداد) به مدت دو روز برگزار می شود. بازیکنان بسیار ماهر در Sackboy: A Big Adventure می توانند در این رویداد شرکت کنند و اگر موفق شوند در لیست 500 بازیکن برتر Speedrun قرار بگیرند، یک عضویت سه ماهه در PlayStation Plus Premium دریافت خواهند کرد.

بازیکنان پلی استیشن 5 می توانند با شرکت در چالش Sackboy: A Big Adventure Speedrun، سه ماه PlayStation Plus Premium کسب کنند.