رونمایی از 2 وسیله نقلیه جدید از آپدیت تابستان آنلاین GTA

به روز رسانی تابستانی سدان آنلاین GTA

وسایل نقلیه تنها محتوای جدیدی نیستند که به GTA Online می آیند. علاوه بر محتوای تجربی، آپدیت تابستانی چندین پیشرفت کلی را برای بازی به ارمغان می‌آورد، از جمله امکان دریافت تمام وسایل نقلیه نابود شده با تماس با بیمه متقابل Mors، یک گزینه جدید Hold-to-Sprint برای همه پلتفرم‌ها، به‌روزرسانی و ویژگی‌های جدید برای Creator. حالت و سایر ارتقاء ها برای دارندگان Avenger و Hangar است. زمانی که چارلی رید مسئولیت عملیات جدید را بر عهده می گیرد، انتقام جوی ماموت به مرکز فرماندهی جدید تبدیل می شود.

San Andreas Mercenaries Mission آپدیت تابستانی بازی GTA Online است

سدان جدید تا حد زیادی از دوج چلنجر واقعی الهام گرفته شده است. علاوه بر این، بازیکنان می توانند کنترل یک SUV یا SUV را در دست بگیرند. با این حال، به نظر می رسد که ما با یک حامل زیرک طرف هستیم. جنگنده جدید نیز کاملا آشنا به نظر می رسد. به خصوص اگر جنگنده های اف 35 آمریکایی را دیده باشید.

تا آنجا که می دانیم، به روز رسانی تابستانی Grand Theft Auto Online حداقل 3 وسیله نقلیه جدید شامل دو خودرو و یک جت جنگنده را به همراه خواهد داشت. Rockstar Games هنوز به طور رسمی نام و قیمت هر یک از وسایل نقلیه را اعلام نکرده است، اما فعلاً می توانید سریعاً آنها را بررسی کنید.

به‌روزرسانی تابستانی آنلاین Grand Theft Auto از 13 ژوئن در همه پلتفرم‌ها در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. Rockstar Games قول داده است تا در آستانه انتشار جزئیات بیشتری از این به روز رسانی را با طرفداران به اشتراک بگذارد. بنابراین امیدواریم در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد خودروهای جدید به دست آوریم.

بخوانید  21 Times Nintendo Games Were Creepy As Hell

انتظار می‌رود که جنگنده جدید نقش اصلی را در ماموریت مزدور سن آندریاس بازی کند. زیرا در این قرارداد به رهبری چارلی رید، مکانیک نخبه هواپیما، شاهد نبردهای هوایی بسیاری خواهید بود. مأموریت دهنده تعداد انگشت شماری از خلبانان نظامی سابق را برای انجام یک سری حملات علیه امنیت Merryweather جمع آوری می کند. شرکتی که در طول ماموریت جدید Mercenaries به هدف اصلی بازیکنان تبدیل می شود.

به‌روزرسانی تابستان 2023 Grand Theft Auto Online، وسایل نقلیه جدید و محتوای تجربی را به ارمغان می‌آورد.

در جدیدترین اخبار بازی، مطلع شدیم که Rockstar اولین جزئیات آپدیت تابستان 2023 را برای Grand Theft Auto Online با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این به‌روزرسانی مأموریت مزدوران سن آندریاس، مأموریت‌دهنده جدیدی را برای رهبری عملیات، برخی پیشرفت‌های کلی و البته گروهی از وسایل نقلیه به ارمغان می‌آورد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر