بازی چند نفره Naughty Dog: The Last of Us به زمان بیشتری نیاز دارد

ما می دانیم که بسیاری از شما مشتاق شنیدن این انتشار هستید [اطلاعات] درباره بازی چند نفره ما The Last of Us بیشتر بیاموزید. ما فوق العاده به آنچه استودیو تاکنون انجام داده است افتخار می کنیم، اما با پیشرفت تولید متوجه شدیم که بهترین تصمیم برای بازی این بود که به او زمان بیشتری بدهیم. [ساخت] این است. تیم ما به کار روی پروژه و همچنین سایر بازی‌های در حال توسعه، از جمله تجربه تک نفره جدید ادامه خواهد داد. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاری هستیم [اطلاعات] بیشتر در آینده نزدیک.”

در چند ماه گذشته، استودیوی بازی سازی Naughty Dog مشغول طراحی و توسعه بخش چندنفره The Last of Us بوده است. تا به امروز، خالق سری Uncharted تنها بخشی از پروژه مفهومی و بلندپروازانه خود را به اشتراک گذاشته است. توسعه دهندگان در اوایل سال جاری اعلام کردند که جزئیات بیشتری را در مورد این پروژه در اواخر امسال به اشتراک خواهند گذاشت.

الی با بازی اشلی جانسون در محیط بیمارستان فیلم The Last of Us 2 به کارگردانی نیل دراکمن اسلحه را به سمت دشمن نشانه می رود.

نظرت چیه عزیزم؟ از قسمت چند نفره The Last of Us چه انتظاری دارید؟ به نظر شما پروژه بعدی نیل دراکمن چگونه خواهد بود؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

این استودیو پیامی را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت. در متن این پیام می خوانیم:

همانطور که احتمالا شما یک گیمر دوستان عزیز می دانید سال گذشته تایید شد که در متن بالا به پروژه انفرادی جدید استودیوی بازی سازی Naughty Dog نیز اشاره شده است. نیل دراکمن خواهد بود. در نهایت، گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که تعدادی از عناوین معرفی‌نشده از استودیوهای فرست‌پارتی سونی آماده پخش هستند، اما به دلایل نامعلومی از رویداد اخیر پلی‌استیشن کنار گذاشته شدند.

بخوانید  عدم برگزاری تست بتای جدید Overwatch 2 تا زمان انتشار بازی

Naughty Dog اخیراً تمایل خود را برای انتشار اطلاعات بیشتر در مورد بازی چند نفره The Last of Us و یک بازی تک نفره جدید ابراز کرده است.

البته قبل از برگزاری آخرین قسمت پلی استیشن ویترین، با توجه به زمان برگزاری این رویداد و حدس و گمان ها و شایعات فراوان پیرامون این ویترین، بسیاری از مردم انتظار داشتند که این اثر به طور رسمی در جریان این رویداد رونمایی شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، Naughty Dog ساعاتی پیش بیانیه ای در این باره منتشر کرد.