در این بسته نرم افزاری Fanatical فقط با 18 دلار مانگا به ارزش 500 دلار دریافت کنید


Fanatical چندین بسته بازی ویدیویی در هر زمان در دسترس دارد، اما برای چیزی کمی متفاوت، می‌توانید این بسته حجمی مانگا دیجیتال جدید را بررسی کنید. کمیک‌های ژاپنی، این مجموعه‌های مانگا از ناشر Kodansha طیف گسترده‌ای از ژانرها را در بر می‌گیرند و این پیشنهاد به سرعت کتابخانه شما را با مطالب خواندنی عالی پر می‌کند.

در سه سطح موجود است، می توانید 1 دلار برای باز کردن قفل پنج جلد مانگای دیجیتال خرج کنید. اولین جلدهای شوالیه‌های سیدونیا، قیچی کدو تنبل، شبح در پوسته، حماسه وینلند و باسیلیک را دریافت خواهید کرد که ارزش آن تقریباً 60 دلار است. 10 دلار خرج کنید و ردیف دوم را در کنار ردیف اول باز کنید و سه جلد از Parasyte و همچنین مجموعه های دیگر Vinland Saga، Knights of Sidonia، Pumpkin Scissors و Ghost in the Shell را اضافه کنید.

Manga Masters Pack 2
Manga Masters Pack 2

در نهایت، سطح سوم با قیمت 18 دلار، تمام موارد بالا و حتی تعداد بیشتری از سری مانگای ذکر شده در بالا را در اختیار شما قرار می دهد. اگر با این سریال های مانگا آشنایی ندارید، همه آنها سریال های دارای رتبه برتر هستند. Ghost in the Shell یک حماسه سایبرپانک است که در نهایت به فیلمی تبدیل شد که به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین انیمیشن های تمام دوران شناخته می شود، Vinland Saga یک داستان انتقامی پر از هنر نوردیک است که مملو از اکشن است، و Basilisk یک حماسه نینجا است. در مورد جنگجویان تاریکی که برای قدرت نهایی می جنگند. سپس شوالیه‌های سیدونیا، یک ماجراجویی علمی تخیلی جالب است که در آینده‌ای تاریک اتفاق می‌افتد که در آن بشریت پس از تهاجم زمین توسط یک نیروی بیگانه غیرقابل توقف، در سراسر ستاره‌ها پراکنده شده است.

بخوانید  Live-Action One Piece Trailer Sets Sail For Weird, Wild Adventures For Netflix

اگر می‌خواهید این مانگا‌ها را با قیمتی دریافت کنید کاملا رایگان، می توانید در شبکه های اجتماعی GameSpot و Fandom وارد مسابقه شوید. کافی است حساب‌های توییتر را دنبال کنید، توییت زیر را ریتوییت کنید و می‌توانید تمام این مانگا‌های دیجیتالی را به صورت رایگان دریافت کنید.

افشا: هر دو GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر