مارولز تبدیل به بدترین فیلم در تاریخ دنیای سینمایی مارول شد.


فیلم Marvels با بازی بری لارسون اکنون رسماً کم فروش ترین فیلم در تاریخ دنیای سینمایی مارول است.

ماه گذشته بود که فیلم مارولز با ثبت ضعیف ترین افتتاحیه تاریخ دنیای سینمایی مارول کار خود را در گیشه آغاز کرد و اکنون در آخرین اخبار سینما و تلویزیون، روزهای سیاه آخرین فیلم MCU ادامه دارد. Les Merveilles پس از چهار هفته اکران به 80 میلیون دلار در سینماهای آمریکای شمالی و 197 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی رسید. به این ترتیب فیلم مارول رسما عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ دنیای سینمایی مارول را دریافت کرد.

کارول دانورز به همراه کامالا خان و مونیکا رمبو در سیاره کری در فیلم The Marvels

The Marvels همچنین اولین فیلم MCU بود که کمتر از 100 میلیون دلار در آمریکای شمالی فروخت. در حالی که به طور کلی خوش‌بینی وجود دارد که مخاطبان با شروع تعطیلات سال نو برمی‌گردند، دیزنی ظاهراً حداقل در حال حاضر چنین خوش‌بینی ندارد. زیرا دیزنی اعلام کرد که دیگر اجرای سینمایی مارول را در گیشه پخش نخواهد کرد. دیزنی در بیانیه‌ای گفت: «از آنجایی که باکس آفیس مارولز به پایان می‌رسد، ما گزارش نتایج بین‌المللی/جهانی را در این آخر هفته متوقف خواهیم کرد.»

فیلم مارول با بودجه ای بالغ بر 220 میلیون دلار تولید شده است و پیش بینی می شود فروش آن در تعطیلات سال نو میلادی اندکی بهبود یابد، با این حال انتظار نمی رود این فیلم حداقل در گیشه سودآور باشد. از سوی دیگر، The Marvels در چهارمین آخر هفته اکران خود در آمریکا موفق شد ۲.۴ میلیون دلار دیگر بفروشد تا در نهایت فروش این فیلم از مرز ۸۰ میلیون دلار عبور کند. با این حال این فیلم در بین 10 فیلم پرفروش هفته قرار گرفت.

بخوانید  مشخص شدن تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Black Panther 2
تحریریه مجله بازی یک گیمر