مشخص شدن تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Black Panther 2

پس از نمایش فیلم Black Panther: Wakanda Forever در بامداد امروز، تعداد صحنه‌های پس از پایان این فیلم مشخص شده است.

بامداد امروز فیلم Black Panther: Wakanda Forever برای گروهی از منتقدان به نمایش درآمد که واکنش‌های اولیه مثبت بوده‌اند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Black Panther 2 مشخص شده که کمی تعداد آن غیرمنتظره است. طبق گفته کسانی‌که فیلم را تماشا کرده‌اند، فیلم Black Panther: Wakanda Forever تنها دارای یک صحنه پس از پایان است که این صحنه در میانه تیتراژ پایانی فیلم پخش می‌شود.

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever را بر عهده داشته است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever قرار است در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) اکران شود. فیلم Black Panther 2 با مدت زمانی حدود ۲ ساعت و ۴۱ دقیقه پس از فیلم Avengers: Endgame، دومین فیلم بلند دنیای سینمایی مارول لقب گرفته است.



منبع

بسیاری انتظار داشتند که فیلم Black Panther: Wakanda Forever مانند بسیاری از فیلم‌های مارول حداقل دارای ۲ صحنه پس از پایان باشد، اما در مورد این صحنه اطلاعات خیلی زیادی هم در دسترس نیست و اکنون اهمیت آن را نمی‌دانیم. مشخص نیست که صحنه پس از پایان فیلم Black Panther 2 دارای شخصیتی غافلگیرکننده مثل دکتر دووم است یا به آینده پلنگ سیاه و واکاندا یا حتی نیمور اشاره دارد. البته شاید در این صحنه خیلی اتفاق خاصی هم رخ ندهد و تا زمان اکران دنباله فیلم Black Panther نمی‌توانیم در مورد آن مطمئن باشیم.