برنامه تلویزیونی مرد عنکبوتی نوآر Prime Video’s The Punisher Showrunner – گزارش



مردی با تجربه قبلی در معرفی یک شخصیت مارول مارول به تلویزیون همین کار را برای نمایش Spider-Man Noir در Amazon Prime Video انجام خواهد داد. تنوع گزارش می دهد که استیو لایت فوت – که به عنوان مجری برنامه The Punisher با جان برنتال خدمت می کرد – در همان نقش در کنار اورن یوزیل، نویسنده مورتال کمبت (2021) کار خواهد کرد.

نمایش لایو اکشن Spider-Man Noir قبلاً در اوایل امسال مشخص شده بود که در حال توسعه است. داستان این سریال در نیویورک دهه 1930 اتفاق می‌افتد و یک ابرقهرمان مسن‌تر را می‌بینید که در دنیای مستقل خود در سیب بزرگ پرسه می‌زند. اما گزارش شده بود که پیتر پارکر پشت ماسک نخواهد بود.

اوزیل علاوه بر همکاری به عنوان مجری برنامه، نویسندگی و تهیه کنندگی اجرایی Spider-Man Noir را نیز بر عهده دارد. فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse نویسندگان/تهیه کنندگان فیل لرد و کریستوفر میلر نیز به عنوان تهیه کنندگان اجرایی سریال حضور خواهند داشت. در مورد Lightfoot، او همچنین روی هانیبال NBC (15-2013) کار کرد و سریال درام شانتارم Apple TV+ را ساخت. او همچنین تمایل خود را برای اجرای برنامه تلویزیونی Blade در گذشته ابراز کرده است.

در حال حاضر، Spider-Man Noir تنها همکاری سونی و آمازون بر روی شخصیت های مارول نیست. وجود دارد یک سری Prime Video و MGM+ برای Silk: Spider Society همچنین در توسعه طبق گزارش‌ها، این دو شرکت روی پروژه‌های دیگری نیز کار می‌کنند و طبق گزارش‌ها، سونی 900 شخصیت مختلف مرد عنکبوتی را برای تلویزیون و فیلم کنترل می‌کند.

بخوانید  بازی Still Wakes the Deep معرفی شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر