پخش نشدن تریلرهای کاملا سینمایی برای بازی های مایکروسافت در نمایشگاه ایکس باکس


مایکروسافت قول داده است که تریلرهای کاملا سینمایی از عناوین شخص اول خود را در ویترین فروشگاه ایکس باکس نمایش ندهد.

مایکروسافت به طرفداران ایکس باکس گفته است که تریلرهای کاملا سینمایی از بازی های اول شخص خود را در نمایشگاه آینده نمایش نخواهد داد. آرون گرینبرگمدیر بازاریابی ایکس‌باکس در توییتی نوشت: «هیچ یک از بازی‌های شخص اول ما تریلر کاملا سینمایی در نمایش نخواهد داشت. همه چیز یا یک تریلر درون بازی، یک نسخه ی نمایشی درون موتوری، یا یک نسخه ی نمایشی درون بازی با چند صحنه کوتاه است. هر یک از تریلرها دارای یک برچسب هستند. بنابراین خوشبختانه برای هواداران، این موضوع مشخص خواهد شد [چه نوع نمایشی است]”.

بینندگان از ویترین های سونی و مایکروسافت به دلیل فقدان گیم پلی انتقاد کردند. به عنوان مثال، بازی اخیر Playstation Showcase در ژوئن با انتقادات زیادی روبرو شد، زیرا بیشتر تریلرهای آن دارای نمایش های سینمایی بودند.

Senua's Saga: Hellblade II بازی Xbox

گرینبرگ تصریح کرد که Xbox Showcase و Starfield Direct تقریباً دو ساعت طول خواهند کشید و تنها دارای بازی های ویدیویی خواهند بود: “من می توانم تأیید کنم که هیچ تریلر فیلم یا سریالی در برنامه ما وجود نخواهد داشت.” او همچنین اضافه کرد که برای مراسم ژوئن، مایکروسافت فقط از بازی هایی با تاریخ عرضه استفاده خواهد کرد. تا 12 ماه آینده نمایش داده نخواهد شد.

این در تضاد با رویداد سال گذشته است، جایی که مایکروسافت ادعا کرد که همه عناوین ظرف 12 ماه آینده قابل بازی خواهند بود. با این حال، این وعده به طور کامل محقق نشده است و شاید واضح ترین نمونه آن بازی Hollow Knight: Silksong باشد. نمایشگاه Xbox ساعت 20:30 روز یکشنبه 21 ژوئن برگزار می شود و بلافاصله شاهد دمویی عمیق از بازی Starfield خواهیم بود.

بخوانید  واقعاً به نظر می رسد که TMNT به زودی به Fortnite می آید

با توجه به انتظارات زیاد مایکروسافت، می توان امیدوار بود که بازی هایی مانند Avowed استودیوی Obsidian و Hellblade 2 از Ninja Theory در این مراسم حضور داشته باشند. همچنین اخیرا مایکروسافت به نمایش احتمالی بازی Fable توسط Playgrand Studio اشاره کرده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر