سگا آماده است تا قیمت بازی ها را به 70 دلار افزایش دهد

چندی پیش سگا در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه ریزی برای افزایش قیمت بازی ها توضیح داد که احتمالا این موضوع را برای بازی هایی که هزینه تولید آنها همگام با افزایش قیمت افزایش یافته است، در نظر بگیرد.

ناشرانی که در گذشته قیمت بازی‌های خود را افزایش داده‌اند، با واکنش‌های گسترده مواجه شده‌اند. با این حال، تعداد کمی از شرکت‌ها در حال حاضر بازی‌های اصلی بزرگ خود را با قیمت 60 دلار روی کنسول‌های نسل نهم می‌فروشند. در حالی که سگا هنوز صریحاً تایید نکرده است که این مسیر را طی خواهد کرد، اگر ناشر ژاپنی در نهایت این کار را انجام دهد، تعجب آور نخواهد بود.

آغاز به کار نسل جدید کنسول های خانگی در پایان سال 2020 منجر به افزایش قیمت بازی ها شده است و در همین راستا تعدادی از ناشران بزرگ تصمیم گرفته اند بازی های اصلی خود را به جای 60 دلار با قیمت 70 دلار عرضه کنند. . در چند سال گذشته، تعداد ناشرانی که قیمت بازی های خود را افزایش داده اند به طور پیوسته افزایش یافته است. جدیدترین نمونه‌های بازی‌های ویدیویی ۷۰ دلاری شامل Redfall مایکروسافت و نینتندو The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom هستند. اکنون به نظر می رسد که شرکت ژاپنی سگا قصد دارد به جمع دیگر ناشران بزرگ در این زمینه بپیوندد.

سگا افزایش قیمت برخی از بازی هایی که هزینه های تولید را افزایش داده اند را در نظر خواهد گرفت.

سگا گفت: “در بازار جهانی، بازی‌های کنسول AAA برای سال‌ها به قیمت 60 دلار فروخته می‌شد تا اینکه قیمت برخی از آنها در سال گذشته به 70 دلار رسید. نگاهی به شرایط بازار.”

بخوانید  Destiny 2 به شما امکان می دهد به عنوان Commander Shepard با لوازم آرایشی Mass Effect که اکنون در دسترس است، بازی کنید

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر