بازی بزرگ معرفی نشده یوبی سافت در ۱۱ ماه آینده منتشر خواهد شد


گزارش های جدید نشان می دهد که یوبی سافت قصد دارد تا قبل از آوریل 2024 یک بازی بزرگ را منتشر کند.

همانطور که احتمالا می دانید، دوستان یک گیمر، در ماه های اخیر برخی از پروژه های در حال توسعه سری بازی Assassin’s Creed با تاخیر مواجه شده اند. علاوه بر این، شرکت مورد نظر روند ساخت چندین پروژه را متوقف کرده است. اما اکنون مشخص است که با همه اینها، یوبی سافت یک برنامه دقیق و فشرده برای سال مالی جاری دارد.

سپس باید گفت که تعداد زیادی از آثاری که تا ۱۱ ماه آینده منتشر خواهند شد به صورت رسمی توسط این استودیو معرفی شده اند. با این حال، طبق آخرین اخبار دنیای بازی، ظاهرا یکی از بازی هایی که یوبی سافت قصد دارد تا قبل از آوریل 2024 منتشر کند، هنوز به طور رسمی توسط این استودیو معرفی نشده است.

استودیو مورنظر طی گزارش مالی سه ماهه اخیر خود اعلام کرد که در حال حاضر هشت بازی را برای عرضه در سال مالی جاری در برنامه خود دارد. سالی که تا 31 مارس سال بعد ادامه دارد. جالب است بدانید در بین این تعداد بازی اثری به نام پروژه اعلام نشده برزگ وجود دارد.

Basim در بازی Assassin's Creed Mirage ماموریت بغداد

بازی هایی مانند Avatar: Frontiers of Pandora، Assassin’s Creed Mirage، Skull and Bones، The Crew Motorfest، Rainbow Six Mobile، The Division Resurgence و XDefiant از جمله آثاری هستند که در این لیست دیده می شوند.

در نهایت باید گفت که با توجه به نزدیک بودن ویترین یوبی سافت فوروارد، این احتمال وجود دارد که استودیو مورد نظر در نمایشگاه آتی خود از این پروژه مرموز رونمایی کند و در عین حال اطلاعات جدیدی از دیگر آثار خود را در علاقه مند.

بخوانید  امکان دریافت رایگان بازی Mafia از استیم

نطر شما چی هست؟ آیا فکر می کنید پروژه اعلام نشده یوبی سافت یک IP جدید خواهد بود؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر