امکان دریافت رایگان بازی Mafia از استیم

ما قبلا در یک گیمر مروری بر مجموعه‌ی Mafia داشتیم. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر از تاریخچه‌ی این سری، برنامه ویدیویی ری لود نهم: سرگذشت خانواده‌های مافیایی را در کانال یوتیوب یک گیمر به تماشا بنشینید.



منبع

با اعلام شرکت 2K گیمز، به مناسبت ۲۰ سالگی انتشار اولین بازی Mafia، کاربرihd کامپیوتر و پلتفرم استیم می‌توانند اولین نسخه‌ی کلاسیک را از ۱۰ تا ۱۴ شهریور به اکانت استیم خودشان اضافه کنند. یک نسخه‌ی بازسازی‌شده هم از اولین بازی مافیا در سال ۲۰۲۰ تحت عنوان Mafia: Definitive Edition عرضه شد.

از اواخر سال گذشته، گزارش‌های مختلفی مبنی بر ساخت بازی جدید Mafia منتشر می‌شد. حالا با تایید استودیو هنگر ۱۳، طرفداران مجموعه‌ی مافیا بی‌صبرانه منتظر رونمایی کامل از این بازی خواهند بود. Mafia 4 با استفاده از موتور آنریل انجین 5 در دست توسعه قرار دارد و ظاهرا وقایع داستانی این بازی در اواخر قرن ۱۹ و اوایل قرن ۲۰ جریان پیدا می‌کند. براساس برخی از گزارش‌ها، Don Salieri از سری بازی‌های مافیا در نسخه‌ی جدید این مجموعه به‌عنوان پروتاگونیست حضور خواهد داشت.

علاوه‌بر این موضوع، استودیو هنگر ۱۳ در جریان مراسم ۲۰ سالگی سری مافیا اعلام کرد که نسخه‌ی جدید این مجموعه در دست توسعه قرار دارد. بااین‌حال رومن لادیک، مدیر کل این استودیو اضافه کرد که تا انتشار بازی جدید Mafia چند سال فاصله داریم و به همین دلیل سازندگان نمی‌توانند اطلاعات بیشتری در اختیار طرفداران قرار دهند.

همزمان با بیستمین سالگرد انتشار بازی Mafia می‌توانید اولین نسخه‌ی کلاسیک این مجموعه را در استیم دریافت کنید.

بخوانید  توسعه‌دهنده مرد آهنی EA نیز روی Battlefield کار می‌کند