حضور لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو در تصاویر جدید فیلم قاتلان ماه گل

لئوناردو دی کاپریو و لیلی گلدستون در فیلم قاتلان ماه گل

لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو در فیلم قاتلان ماه گل

فیلم قاتلان ماه گل در بخش خارج از رقابت جشنواره فیلم کن امسال نمایش داده می شود و اکنون در فینال قرار دارد. اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. پارامونت پیکچرز به تازگی سه تصویر جدید از فیلم قاتلان ماه کامل منتشر کرده است که در یکی از تصاویر لئوناردو دی کاپریو را با رابرت دنیرو و لیلی گلدستون می بینیم و در تصویر دیگر مارتین اسکورسیزی با لیلی گلدستون در فضای داخلی کلیسا دیده می شود. . در زیر می توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

لئوناردو دیکاپریورابرت دنیروجسی پلمونز، لیلی گلدستون، ویلیام بلو، لوئیس کانسلمی، جیسون ایزبل، استرجیل سیمپسون، تانتو کاردینال، کارا جید مایرز، جانا کالینز، جیلیان دیون، تاتانکا مینز، مایکل ابوت جونیور، پت هیلی، اسکات شفرد و گری باسارابا، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم قاتلان ماه گل حضور دارند. مارتین اسکورسیزی کارگردانی فیلم Killers of the Flower Moon را بر عهده دارد.

اکران محدود فیلم Killers of the Flower Moon در تاریخ 6 اکتبر (14 اکتبر) آغاز می شود، سپس اکران گسترده فیلم Killers of the Flower Moon برای 20 اکتبر (28 اکتبر) برنامه ریزی شده است و این فیلم ساعت 13:00 به طور نامشخص از اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد.

فیلم قاتلان ماه گل بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده است دیوید گراند در حال ساخت است که در سال 2017 اکران شد، اما فیلمنامه این فیلم نسبت به منبع اصلی خود تغییراتی داشته است، از جمله نقش لئوناردو دی کاپریو. وقایع این فیلم در اوکلاهاما در دهه 1920 اتفاق می افتد. اریک راثنویسنده فیلم هایی مانند فارست گامپ و پرونده عجیب بنجامین باتن، وظیفه نگارش فیلمنامه فیلم جدید اسکورسیزی را بر عهده گرفته است.

بخوانید  Diablo 4 - راهنمای ساخت جادوگر

مارتین اسکورسیزی و لیلی گلدستون در داخل کلیسا در قاتلان ماه گل

پارامونت پیکچرز اخیرا تصاویر جدیدی از فیلم Killers of the Flower Moon را منتشر کرد که در آن شاهد حضور لئوناردو دی کاپریو و رابرت دنیرو هستیم.