اعلام تاریخ انتشار Layers of Fear در یک تیزر کوتاه

استودیو Blubber Team با انتشار تیزر کوتاهی تاریخ انتشار Layers of Fear را اعلام کرد.

تیم Blobber با استفاده از قدرت Unreal Engine 5 و با استفاده از فناوری هایی مانند Lumen و ray tracing توانسته کیفیت بصری بازی Layers of Fear را به ویژه در زمینه نورپردازی و انعکاس نور بهبود بخشد. علاوه بر این، این بازی کیفیت HDR و رزولوشن 4K را برای طرفداران این سری ارائه خواهد کرد.

بازی Layers of Fear داستان کل مجموعه و بسته های اضافی آن را به صورت یک روایت کامل و جامع بازسازی کرده است. در این عنوان، بازیکنان کنترل شخصیت جدیدی به نام Writer را در دست می‌گیرند که به فانوس دریایی سفر می‌کند و در آنجا با دو شخصیت Artist و Actor از نسخه‌های اول و دوم سری مواجه می‌شود. علاوه بر این، بسته الحاقی به نام The Final Note برای این بازی در نظر گرفته شده است که داستان را از نگاه همسر نویسنده روایت می کند.

Piotr Babineau، مدیر عامل Blubber Team، درباره Layers of Fear می گوید: «با استفاده از قدرت Unreal Engine 5، توانستیم یک بازی بسازیم که از نظر بصری پیشرفته تر از کارهای قبلی ما بود و همراه با آن، یک سفر فراموش نشدنی را رقم زدیم. تاریخ در ذهن هنرمندان رنج دیده ما از بازیکنان جدید و هواداران قدیمی خوشحالیم.”

نظر شما در مورد آخرین اخبار در مورد لایه های ترس چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دانلود فیلم آپارات

با اعلام Blubber Team، بازی ترسناک Layers of Fear در تاریخ 15 ژوئن سال جاری بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5 و Xbox Series X عرضه می شود.Xbox Series S منتشر می شود. علاوه بر این، بازیکنان استیم می توانند تا 1 ژوئن (22 اردیبهشت) دموی رایگان این بازی را تجربه کنند.

بخوانید  مری جین، هری آزبورن و ونوم در تریلر New Marvel's Spider-Man 2
تحریریه مجله بازی یک گیمر