سریال Lockwood and Co از نتفلیکس پس از یک فصل لغو شد

نتفلیکس از لغو سریال پلیسی ماوراء الطبیعه Lockwood and Co با بازی روبی استوکس پس از یک فصل خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که سریال تحسین شده نتفلیکس Lockwood & Co پس از تنها یک فصل کنسل شده است. این مجموعه پلیسی ماوراء طبیعی بر اساس رمان است جاناتان استرود با همین نام ساخته شد و جو کورنیش او مسئول تولید آن بود. ظاهراً شبکه نتفلیکس از نوآوری این سریال رضایت کامل داشته است اما تعداد بینندگان برای گرفتن چراغ سبز برای تولید فصل دوم کافی نبود.

در سری Lockwood and Co روبی استوکس او نقش لوسی کارلایل، یک نوجوان شکارچی ارواح با گذشته ای غم انگیز را بازی می کند که با آنتونی لاکوود همبازی است. کامرون چپمن و جرج کریم با بازی علی حاجی حشمتی برای تشکیل یک آژانس مستقل شکار ارواح همکاری می کند. اعضای این تیم در طول فصل اول با رقابت با آژانس های برتر و کسب رکوردهای خوب سعی در کسب شهرت و اعتبار دارند.

ABC همچنین سریال نقش آفرینی آلاسکا دیلی را ارائه می دهد. هیلاری سوانک و سریال The Company You Keep (شرکتی که نگه می دارید) همراه با بازی میلو ونتیمیلیا ساخته شده پس از یک فصل از سریال درام معمایی Big Sky DavidA. به طور کلی بعد از 3 فصل لغو شد این شبکه همچنین پایان سریال A Million Little Things با فصل 5 و The Goldbergs با فصل 10 را اعلام کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ادعای اینتل مبنی بر برتری ۱۴ درصدی Arc A770 بر RTX 3060