نسخه آزمایشی رایگان 90 دقیقه ای Dead Space Remake در Steam

با این حال، پست انجمن Steam اعلام کرد که Dead Space Remake Free Experience در تاریخ 8 ژوئن (29 مه) به پایان خواهد رسید. هنوز مشخص نیست که کدام بازی باید بعد از زمان اعلام شده وارد قسمت Trial شود. با این حال، اگر کاربر Steam هستید و فرصتی برای تجربه Dead Space Remake نداشته اید، اکنون فرصت خوبی برای شماست. این بازی در حال حاضر بر روی پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است.

با قابلیت جدید فروشگاه Steam برای آزمایش رایگان بازی ها، کاربران می توانند 90 دقیقه از بازسازی Dead Space را تجربه کنند.

استیم به طور کلی به خریداران بازی یک فرصت دو ساعته می دهد تا در صورت نارضایتی از خرید، بازی را برگردانند. اکنون با اضافه شدن قابلیت آزمایشی، بازیکنان می توانند بدون صرف هزینه یا خرید بازی، قسمت هایی از آن را برای مدت محدودی تجربه کنند. Remix Space یکی از کارهایی است که در حال حاضر به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و باید منتظر باشیم. و ببینید چه نام های دیگری به این لیست اضافه خواهد شد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اگر از طرفداران ژانر وحشت بقا هستید و به دنبال آن هستید که بازسازی تحسین شده Dead Space را قبل از خرید آن امتحان کنید، فروشگاه استیم خبر خوبی برای شما دارد. این بازسازی هم اکنون با 20 درصد تخفیف در Steam در دسترس است. علاوه بر این، بازیکنان Steam می توانند حدود 90 دقیقه از Dead Space Remake را به صورت رایگان با ویژگی آزمایشی جدید تجربه کنند.

بخوانید  سیستم رزمی Wo Long نرم تر از سری Nioh خواهد بود