سیستم رزمی Wo Long نرم تر از سری Nioh خواهد بود

یاسودا گفت: “هنرهای رزمی چینی روان تر و زیباتر هستند و لحن بسیار متفاوتی از سیستم رزمی ایجاد می کنند.” در حالی که بازی‌های Nioh در ژاپن گفته می‌شد و بازیکنان را در نقش سامورایی قرار می‌داد، محیط چینی Wo Long: Fallen Dynasty و تاکید بر هنرهای رزمی امکان حرکت پویاتر و مبارزه سریع‌تر را فراهم می‌کرد. تیم نینجا معتقد است که دستیابی به این اهداف مستلزم این است که در هر زمان بتوانید بپرید و نگران نوار استقامت نباشید. در نتیجه، بازیکنان می توانند در حالت تعلیق بین حالت دفاعی و هجومی جابجا شوند.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در تاریخ 12 اسفند 1401 (3 مارس 2023) بر روی پلتفرم رایانه های شخصی و کنسول های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس عرضه شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

Wo Long: Fallen Dynasty جدیدترین بازی نقش آفرینی روح استودیوی Team Ninja است که با وجود شباهت های زیادی که به سری Nioh دارد، در ارائه یک تجربه منحصر به فرد جدی است. استودیوی Team Ninja در گذشته توضیح داده است که Wo Long بزرگتر از آثار قبلی خواهد بود و فرصت های بیشتری را برای کاوش در اختیار بازیکنان قرار می دهد. اکنون فومیهیکو یاسوداکارگردان بازی و ماساکی یاماگیوادر مصاحبه ای جدید، تهیه کننده سیستم نبرد Wo Long و تفاوت آن با سری Nioh را توضیح داد.

به گفته تیم نینجا، سیستم مبارزه Wo Long: Fallen Dynasty بسیار مدرن تر و روان تر از سری Nioh خواهد بود.

بخوانید  مرکز واقعی کیهان کجاست؟

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.