توسعه دهندگان به انتخاب های متعدد بازیکن در Marvel’s Midnight Suns اشاره می کنند


استودیو Firaxis اعلام کرده است که تعداد انتخاب های چند شاخه ای در Marvel’s Midnight Suns بسیار بیشتر از انتظار طرفداران خواهد بود.

Marvel’s Midnight Suns جدیدترین اثر سازندگان سری XCOM است که به زودی منتشر خواهد شد. این بازی قرار است به شما امکان کنترل فهرست بزرگی از ابرقهرمانان از دنیای مارول را در یک بازی نقش‌آفرینی با مبارزات نوبتی بدهد. بر اساس دموها و اطلاعاتی که تاکنون در بازی Marvel’s Midnight Suns منتشر شده است، به نظر می رسد که طرفداران مارول یک بازی منحصر به فرد را تجربه خواهند کرد. به تازگی سازندگان این بازی ویدیویی ویژه را برای طرفداران منتشر کرده اند که در آن توضیح می دهند که طرفداران محتوای درون بازی چه انتظاراتی را می توانند داشته باشند.

در میان سازندگان Marvel’s Midnight Suns که تمام جنبه های بازی از جمله سیستم نبرد و شخصیت ها را توضیح می دهند. ویل میلر او به عنوان یک مهندس ارشد در استودیو Firaxis، جزئیات جدید و جذابی را در مورد روایت بازی، اهمیت انتخاب ها و پیامدهای آن فاش کرد. به گفته میلر، بازی نزدیک به 65000 خط دیالوگ صوتی و بیش از دو ساعت کات سین دارد و انتخاب های شاخه ای آن بسیار بیشتر از آن چیزی است که طرفداران تصور کنند.

دانلود ویدیو در آپارات

بازی Marvel’s Midnight Suns در 11 دسامبر (2 آذر) سال جاری بر روی پلتفرم رایانه شخصی و کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد. نسخه های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی برای تاریخ دیگری در دست توسعه هستند.

بخوانید  چگونه Creeping Ivy را در Banishers: Ghosts Of New Eden حذف کنیم

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر