بودجه بازی Star Citizen از مرز 526 میلیون دلار گذشت

Crowdfunding یا Crownfunding خدمات روشی برای تامین مالی است که مستقیماً با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و شخص یا شرکت واسطه را حذف می کند. اگر ایده جالبی دارید، تأمین مالی آن را مستقیماً از مصرف کننده نهایی محصول خود دریافت می کنید. نه شرکت های سرمایه گذاری

Star Citizen هنوز برای پلتفرم رایانه شخصی در حال توسعه است و پس از شایعات مربوط به محیط کاری ضعیف تیم سازنده بازی، صحبت های زیادی در مورد تاخیر وجود دارد.

طبق برنامه مقرر، IAE 2952 این بازی در 30 نوامبر سال جاری به پایان می رسد و ممکن است در آن تاریخ مبلغ نهایی سرمایه گذاری جمعی برای این بازی را بررسی کنیم. بعلاوه Star Citizen یک بازی رایگان برای بازی است در طول رویداد جمع آوری سرمایه سالانه بازی، سازندگان مختلف درون بازی وجود دارند که بازیکنان می توانند کشتی های ستاره ای را با پول واقعی از آنها خریداری کنند.

جمع آوری کمک مالی برای بازی Star Citizen از طریق خدمات تامین مالی جمعی نمایش تعاملی هوافضا یا IAE 2952 ادامه دارد و طبق گزارش سایت صنایع فضایی رابرتز در حال حاضر 526692740 دلار برای ساخت این بازی مورد انتظار سرمایه گذاری کرده است. Star Citizen در ماه سپتامبر از مرز 500 میلیون دلار عبور کرد. روند طولانی توسعه این بازی برای کسانی که صنعت بازی های ویدیویی را دنبال می کنند آشکار است و پس از یک دهه توسعه همچنان در مرحله آلفا قرار دارد.

نزدیک به 10 سال پس از معرفی بازی Star Citizen، سرمایه جمع آوری شده برای این بازی عظیم چند نفره و فضایی در Crowdfunding از 526 میلیون دلار گذشت.

بخوانید  Corsair Prebuilt Gaming PCs With RTX 40 Series GPUs Are On Sale For Black Friday