پخش اولین تریلر سریال 1923 با بازی هریسون فورد

براندون اسکلناربازیگر فیلم میدوی دارن منبازیگر سریال ماجراهای سرد کننده سابرینا میشل راندولفبازیگر فیلم The Resort جیمز اینسینیه دیلبازیگر سریال The Pacific مارلی شلتونمجری که در A Perfect Getaway ظاهر می شود، برایان گراتیبازیگر سریال سوپرانوها جروم فلینبازیگر سریال Game of Thrones آمنه نیوزبازیگر فیلم بلوبری و جولیا شلیپفربازیگر سیاست مدار در سریال 1923 بازی می کند.

در حال حاضر سومین اسپین آف سری یلوستون با نام 6666 نیز مراحل توسعه را پشت سر می گذارد و ماجراهای آن در تگزاس می گذرد. تیلور شریدان، جان لینسون، آرت لینسون، دیوید سی ورور، ران بارکل، دیوید هاتکینز، باب یاری و بن ریچاردسون به عنوان تهیه کننده اجرایی در سال 1923 خدمت کردند.

سریال 1923 به عنوان دو فصل 8 قسمتی در شبکه پارامونت پلاس به بینندگان ارائه می شود و در اوایل قرن بیستم به کاوش در غرب می پردازد. در همین حال، بیماری های همه گیر، خشکسالی های تاریخی، ممنوعیت الکل و رکود بزرگ منطقه ای را که خانواده داتون در آن زندگی می کنند، گرفتار کرده است. در این سریال، هریسون فورد نقش جاکوب داتون، برادر شخصیتی که تیم مک‌گرو در سال 1883 بازی کرد، یکی دیگر از اسپین‌آف‌های یلوستون است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر می شویم که شبکه آنلاین پارامونت پلاس اولین تریلر سریال 1923 را با نقش آفرینی منتشر کرده است. هریسون فورد پخش شده این سریال کوتاه یکی از اسپین آف های سری یلوستون به کارگردانی تیلور شریدان ساخته شده. سریال 1923 در 18 دسامبر در پارامونت پلاس پخش خواهد شد. در ادامه می‌توانید نسخه کامل تریلر این زیر مجموعه را تماشا کنید.

بخوانید  خوب باش - جمجمه و استخوان

پارامونت پلاس آنلاین تریلر کامل سال 1923، اسپین آف یلوستون را به اشتراک گذاشته است که طرفداران را با خانواده داتون آشنا می کند.

دانلود فیلم آپارات