فرصت های شغلی در برادران وارنر. مونترال به یک بازی اعلام نشده AAA اشاره دارد


شعبه مونترال برادران وارنر، خالق شوالیه های گاتهام، آگهی های شغلی بیشتری را در جزئیات پروژه بعدی خود منتشر کرده است.

پس از سال‌ها توسعه، WB Games Montreal’s Gotham Knights سرانجام در اکتبر منتشر شد. اگرچه استقبال سازندگان از این بازی اکشن جهان باز آنطور که انتظار می رفت نبود، اما خیلی زود به سراغ پروژه دیگری رفتند. ما قبلاً می دانستیم که شعبه مونترال برادران وارنر. در کنار Gotham Knights روی یک بازی تبلیغ نشده کار می‌کرد و آگهی‌های شغلی اخیر حکایت از آن داشت.

شعبه مونترال برادران وارنر. اخیراً یک آگهی شغلی برای یک طراح ارشد هنری ارسال کرده است که توسعه یک “بازی درجه AAA برای کنسول ها” را توضیح می دهد. آگهی استخدام این استودیو برای Senior Gameplay Programmer نشان می دهد که آنها به دنبال فردی هستند که با موتور Unreal Engine و ساختار چند نفره آشنا باشد. این احتمالاً به معنای عناصر چند نفره در بازی اعلام نشده از WB Games Montreal است.

با توجه به اینکه زمان زیادی از انتشار بازی Gotham Knights نمی گذرد، احتمالاً کمی طول می کشد تا جزئیات بیشتری در مورد پروژه آینده از شعبه مونترال برادران وارنر ارائه شود. فاش نمی شوند. با این حال، ظاهرا روند تولید این بازی معرفی نشده سرعت بیشتری گرفته است. بازیکنان Gotham Knights همچنین باید منتظر یک حالت Co-op 4 نفره جدید به نام Heroic Assault در 29 نوامبر باشند که به گفته سازندگان مستقل از کمپین بازی خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  با Fanatical's Build-Your-Own Bundle در بازی های رایانه شخصی صرفه جویی زیادی کنید