اندازه احتمالی بازی Need for Speed ​​Unbound در پلی استیشن 5

بر اساس گزارش منتشر شده، بازی Need for Speed ​​Unbound دارای حجم نسبتا پایینی بر روی کنسول پلی استیشن 5 است.

تنها چند روز تا انتشار بازی Criterion Games Need for Speed ​​Unbound باقی مانده است. چندی پیش سازندگان اعلام کردند که برای نصب این بازی بر روی کامپیوتر خود به بیش از 50 گیگابایت فضای خالی نیاز دارید. با این حال، دارندگان کنسول هنوز مطمئن نیستند که چقدر فضای خالی باید نصب کنند و Need for Speed ​​Unbound را تجربه کنند. روی پلتفرم های خودشان در همین راستا اکانت توییتر اندازه بازی پلی استیشن اعلام کرد که حجم آخرین بازی این سری است نیاز به سرعت به طور دقیق 29431 گیگابایت خواهد بود.

دارندگان The Palace Edition بازی می توانند سه روز زودتر آن را تجربه کنند. علاوه بر این، پیش بارگذاری این نسخه هم اکنون در دسترس است. در همین حال، دارندگان نسخه معمولی بازی باید تا 30 نوامبر برای پیش بارگذاری منتظر بمانند. علاوه بر دسترسی زودهنگام به بازی، The Palace Edition یک سری مطالب اضافی مانند ماشین های سفارشی Mercedes-AMG GT Black Series 2020 و VM Mk1 Golf Gti 1976 همچنین آن را در اختیار بازیکنان قرار می دهد.

بازی Need for Speed ​​Unbound در تاریخ 11 دسامبر (2 دسامبر) برای پلتفرم‌های Xbox Series X/S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  واکنش منتقدان به بازی Resident Evil 4