واکنش منتقدان به بازی Resident Evil 4

بازسازی نسخه های قدیمی Resident Evil یکی از مواردی است که کپکام در دستور کار خود قرار داده است. به همین دلیل طی چند سال گذشته شاهد انتشار نسخه کامل Resident Evil 2 و همچنین Resident Evil 3 بودیم. پس از شایعات مختلف، تایید بازسازی Resident Evil 4 هیجان زیادی را در بین طرفداران ایجاد کرده است. پخش های اولیه بازی نیز خبر از محصولی جذاب و دلچسب می داد.

امروز میانگین امتیاز بازی Resident Evil 4 منتشر شده و شاهد یک بازسازی بسیار خوب از کپکام هستیم.

همچنین با انتشار نسخه دمو، بازیکنان توانستند دقایق ابتدایی مرحله اول را تجربه کنند و در این مرحله شاهد وفاداری کپکام به عناصر نسخه اصلی بودیم. اکنون با وجود یک هفته تاخیر تا عرضه بازی Resident Evil 4 در سال 2023، شاهد انتشار نمرات آن هستیم. بررسی ها از یک محصول بسیار خوش ساخت و خوش ساخت صحبت می کنند. در ادامه می توانید برخی از نظرات منتقدان Resident Evil 4 را در یک گیمر بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بازی Resident Evil 4

  • سازنده: Capcom
  • ویرایشگر: Capcom
  • سبک: اکشن ترسناک
  • سکو: رایانه شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس باکس سری اس

GameSpot: 100 از 100

بازسازی Resident Evil 4 پس از کسب 85 نقد در متاکریتیک و 70 بررسی در OpenCritic، به میانگین امتیاز 93 از 100 نقد رسیده است.

بازی های زیادی وجود ندارد که بتوان به معنای واقعی کلمه به همه نوع گیمر توصیه کرد. اما برخی از بازی‌های ویدیویی آنقدر درخشان هستند که همه باید حداقل یک بار آن‌ها را امتحان کنند. زمانی که Resident Evil 4 در سال 2005 منتشر شد، چنین اثری در نظر گرفته شد. Resident Evil 4 Remake به خوبی یادآور این واقعیت است. Resident Evil 4 2023 اساساً یک بازی ویدیویی است که ارزش احترام دارد زیرا به بازیکنان بیشتری این شانس را می‌دهد که خود را در تجربه RE4 غرق کنند. فرقی نمی‌کند، مثل من، چندین سال پیش با Leanne با پیروان Los Illuminados مبارزه کرده‌اید یا از Resident Evil 4 اطلاعی ندارید. این ریمیکس را ببینید.

لیان در بازی Resident Evil 4 Remake چاقویی در دست دارد

Capcom یک بازسازی بزرگ از یک بازی کلاسیک ارائه کرد. محصولی که شامل تمام مواردی است که نسخه اصلی را خاص کرده است. Resident Evil 4 پر از اکشن و تنوع است و هیجان انگیزتر از قبل است.

بخوانید  باکس آفیس Dune 2: این فیلم در اولین آخر هفته خود چقدر می تواند درآمد داشته باشد

IGN: 100 از 100

این بازی با حفظ میراث Resident Evil 4 به عنوان تجربه‌ای که سبک خود را دوباره تعریف کرده و یکی از بهترین بازی‌های تمام دوران است، سطح یک بازی بازسازی‌شده خوب را بالا می‌برد.

رزیدنت اویل 4 به سختی بقایای یکی از جذاب ترین بازی های اکشن ساخته شده را بازسازی کرده است. عناصر اصلی که بازی اصلی را بسیار شگفت‌انگیز کرده‌اند، در قلب بازی باقی می‌مانند. این به ما یادآوری می‌کند که گاهی راز انتشار مجدد عالی این است که بدانید کدام قسمت‌ها را دوباره انجام دهید و کدام قسمت‌ها را بازسازی کنید.

بازسازی Resident Evil 4 بازسازی شده ترین و بهبود یافته ترین ماجراجویی سری است. علاوه بر این، پتانسیل بزرگ آن نشان داده شده است.

رادار بازی: 90 از 100

VGC: 100 از 100

یک گیمر: 95 از 100

Game Informer: 95 از 100

Resident Evil 4 Remake تمام چیزی است که من می‌خواستم. اما مهمتر از همه، جایگزین نسخه اصلی نشد. این ساخت همه چیزهایی را تقویت کرد که به بازیکنان اجازه می داد بدانند چرا Resident Evil 4 چیزی است که باید تجربه کنند، تحقیق کنند یا یاد بگیرند. این سفر به حومه اسپانیا به عنوان یک نامه عاشقانه به یکی از بزرگترین بازی های تمام دوران، به عنوان یک مصنوع تاریخی که دلایل آن را برای یک نقطه عطف بودن تقویت می کند، به همان اندازه خوب است.