نمایش بهبودهای بصری نسخه 9 نسل The Witcher 3 نسبت به نسخه اصلی در یک ویدیوی جدید

یوتیوبری به نام ElAnalistaDeBits ویدیوی جدیدی را منتشر کرده است که در آن نسخه Gen 9 بازی The Witcher 3: Wild Hunt را با نسخه اصلی مقایسه می کند.

اگرچه ردیابی پرتو برای بازتاب ها اعمال نمی شود، بازتاب های فضایی نسبت به نسخه اصلی بهبود یافته است. این ویدیو گزینه دوربین جدیدی را نشان می دهد که نمای نزدیک تری از گرالت را ارائه می دهد. ارتقاء نسل نهم بازی Witcher 3 در تاریخ 14 دسامبر (23 دسامبر) برای Xbox Series X It برای Xbox Series S، PlayStation 5 و PC منتشر خواهد شد و برای دارندگان فعلی نسخه های Xbox One و PlayStation 4 رایگان خواهد بود.

یوتیوبری به نام ElAnalistaDeBits ویدیوی جدیدی از The Witcher 3: Wild Hunt را به اشتراک گذاشته است که نسخه نسل نهم و نسخه اصلی آن را برای رایانه های شخصی، ایکس باکس وان ایکس و ایکس باکس سری ایکس مقایسه می کند. Xbox Series S پرداخت می کند. این ویدیو از نسخه نسل نهم بازی Witcher 3 ضبط شده است که دامنه پیشرفت ها در این نسخه بسیار گسترده است و پوشش گیاهی و سایه های تماسی (Ambient Occlusion) بسیار بهتر است.

CD Projekt RED اخیراً ویژگی ها و بهبودهای نسخه نسل نهم The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition را توضیح داده است. این نسخه شامل مدل‌ها و بافت‌های 4K، 60 فریم در ثانیه، حالت عکس، گیم‌پلی پیشرفته، فضای ذخیره‌سازی ابری و ردیابی پرتو است و از روشنایی جهانی ردیابی پرتو، فناوری FSR 2.0 و ردیابی پرتو پشتیبانی می‌کند. بازخورد لمسی به محرک‌های تطبیقی ​​کنترلر DualSense. .

بخوانید  جرمی رنر مطمئن بود که در یک تصادف برف روب جان خود را از دست می دهد و آخرین کلمات خود را برای خانواده اش نوشت

دانلود فیلم آپارات