استلان اسکارسگارد، بازیگر فیلم Dune 2، CGI را برای فیلم‌های دزدان دریایی رد کرد و جلوه‌های عملی را ترجیح داد.

Dune: Part 2 اکنون در سینماها اکران می شود – و موفقیت بزرگی در باکس آفیس – تا حدی به لطف هنرپیشه Stellan Skarsgaard که صحنه را در نقش شخصیت شرور ولادیمیر هارکونن دزدید. اسکارسگارد در زیر کوهی از پروتزها که برای حضور ترسناک او در فیلم استفاده می شود تقریباً غیرقابل تشخیص است و این اولین باری نیست که این بازیگر ساعت ها روی صندلی گریم می نشیند در حالی که افکت های ویژه هنرمندان روی او کار می کنند، مانند پس زمینه. . در اواخر دهه 2000، او در دزدان دریایی کارائیب: قفسه سینه مرد مرده و در انتهای جهان نقش بیل ترنر، بوت استرپ پر از انبار را بازی کرد.

در مصاحبه ای برای دنباله Dune، اسکارسگارد توضیح داد که چگونه، حتی در آن زمان، بر خلاف بازیگران دیگری که لباس های موشن کپچر می پوشیدند و نقاط ردیابی روی صورت برای کارهای جلوه های ویژه پس از تولید داشتند، ترجیح می داد از پروتز برای کمک به عملکرد خود استفاده کند.

اسکارسگارد به Business Insider گفت: “من تنها کسی بودم که در صحنه فیلمبرداری از پروتز واقعی استفاده کردم.” “همه افراد دیگر در آن کشتی پنج دقیقه قبل از شروع فیلمبرداری حاضر شدند و بخیه هایی به صورتشان زدند، و آنها رفتند. من شش ساعت آنجا بودم. اما مسئله این است که من عاشق آن هستم. من دوست دارم هنرمندان را نقاشی کنند. اگر منطقی باشد

Dune: Part 2 از سوی نشریات مختلف در سراسر اینترنت مورد تحسین قرار گرفته است و در اینجا در GameSpot این فیلم امتیاز 9/10 را کسب کرده است. فیل اوون در GameSpot's Dune نوشت: «در حالی که اولین فیلم تلماسه ویلنوو تلاشی برای ارائه اقتباس عینی و قطعی از فیلم تلماسه فرانک هبرت در صفحه بزرگ به نظر می‌رسید، قسمت دوم به نظر می‌رسد که ویلنوو بیشتر از خود و دیدگاه خود را در این داستان قرار داده است. : بررسی قسمت دوم.

بخوانید  جزئیات به‌روزرسانی آینده برنامه فضایی Kerbal 2

اسکارسگارد در فصل دوم Star Wars: Andor در نقش جاسوس لوتن رائل بازخواهد گشت و این بازیگر فکر می‌کند که می‌توانیم پیش از پایان سال شاهد عرضه سریال مورد انتظار باشیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر