جزئیات به‌روزرسانی آینده برنامه فضایی Kerbal 2

یکی از مدیران Intercept Games در پستی جدید جزئیات آپدیت آینده Kerbal Space Program 2 را توضیح داده است.

اکنون نیت سیمپسونمدیر خلاق Kerbal Space Program 2، در بحثی درباره به‌روزرسانی‌های آینده بازی شرکت کرد و توضیح داد که تیم پیشرفت خوبی در زمینه بهبود عملکرد و رفع اشکال داشته است. اگرچه آپدیت بعدی هیچ ویژگی جدیدی را برای بازیکنان به ارمغان نخواهد آورد، اما در عوض بر روی یک سری بهینه سازی و رفع اشکال تمرکز خواهد کرد، مانند رفع سیستم هدف گیری، اشکالات و کاهش زمان بارگذاری.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

استودیوی Intercept Games قصد دارد در تاریخ 25 اسفند 1401 (16 مارس 2023) آپدیت جدیدی را برای Kerbal Space Program 2 منتشر کند. این به روز رسانی قرار است اولین آپدیت بزرگ بازی از زمان انتشار در دسترسی اولیه باشد.

سیمپسون گفت: “QA در حال حاضر به طور کامل ساخت بازی را آزمایش می کند و ما به محض اینکه نتایج را به ما ارائه دهند، به روز رسانی ها را ارسال خواهیم کرد.” اگر QA باگ جدیدی که باعث از کار افتادن بازی در چند روز آینده شود پیدا نکند، تاریخ انتشار آپدیت جدید تغییر نخواهد کرد. با این حال، اگر آنها با مشکل غیرمنتظره ای روبرو شوند که باید حل شود، تاریخ انتشار متفاوت خواهد بود.”

Kerbal Space Program 2 اکنون در رایانه شخصی با دسترسی اولیه در دسترس است. تیم سازنده اعلام کرده است که قصد دارد محتوای الحاقی بازی را منتشر کند که بر اساس آن چندین ویژگی جدید مانند درخت کسب فناوری و بخش چند نفره در آینده به بازی اضافه خواهد شد.

بخوانید  Company of Heroes 3 Console Edition - Launch Trailer

سفینه فضایی بیگانه سبز بیگانه در مقابل سفینه فضایی با سلول خورشیدی در بازی Kerbal Space Program 2