تمرکز Activision بر ادامه پشتیبانی طولانی و قوی از بازی Call of Duty Mobile

البته همیشه این امکان وجود دارد که برنامه Activision پس از خرید توسط مایکروسافت تغییر کند. با این حال، به نظر می رسد که اکتیویژن در حال حاضر برنامه محکمی برای ادامه پشتیبانی از بازی Call of Duty Mobile دارد و حتی عرضه Warzone Mobile را روی این برنامه موثر نمی داند.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

این بیانیه مایکروسافت نگرانی هایی را در مورد آینده بازی Call of Duty Mobile و دوام پشتیبانی از آن افزایش داد. با این حال، Activision برای رفع این نگرانی ها بیانیه ای منتشر کرد و توضیح داد که قصد دارد برای مدت طولانی از بازی با یک برنامه قدرتمند جدید شامل محتوا، فعالیت ها و به روز رسانی های جدید پشتیبانی کند. Activision در بیانیه ای نوشت: «ما متعهد به حمایت از Call of Duty Mobile به عنوان بخش مهمی از مجموعه کلی Call of Duty و استراتژی کلی بازی های موبایل خود هستیم.

اکتیویژن در بیانیه ای جدید تاکید کرد که برنامه های زیادی برای پشتیبانی قوی از بازی Call of Duty Mobile دارد.

انتشار Call of Duty Mobile به موفقیت بزرگی برای Activision تبدیل شده است. این بازی موبایلی از زمان عرضه توانسته جامعه بزرگی از گیمرها را به دست بیاورد و به عنوان یک منبع درآمد پایدار سود قابل توجهی را برای ناشر به ارمغان بیاورد. با این حال، اخیرا مایکروسافت که در حال خرید سری Activision Blizzard است، اعلام کرد که انتظار دارد بازی جدید Call of Duty: Warzone Mobile جایگزین Call of Duty Mobile شود و در نهایت آن را بازنشسته کند.

بخوانید  ترکیب فناوری‌های ساخت فریم Nvidia و AMD نرخ فریم Cyberpunk 2077 را 3 برابر افزایش داد.