ارائه بازی موبایل Bunker Wars: WW1 RTS Game Battle for the Sanctuary


این بار در سری معرفی بازی های موبایل به سراغ Bunker Wars رفتیم، اثری سرگرم کننده در سبک استراتژی; در ادامه با معرفی این بازی رقابتی آنلاین با یک گیمر همراه باشید.

Studio Azur Interactive Games Limited سالهاست که در زمینه توسعه بازی های مختلف موبایلی فعالیت می کند و چندین عنوان محبوب مانند World War Heroes را منتشر کرده است. در واقع این استودیو تنها بر ساخت سبک خاصی از بازی ها تمرکز نکرده و بازی های متنوع و خوش ساخت زیادی را در سبک های مختلف منتشر کرده است. حال در این مقدمه به سراغ Bunker Wars: WW1 RTS Game می رویم که یکی از جدیدترین بازی های این استودیو معروف است.

Bunker Wars: WW1 RTS Game یک بازی آنلاین استراتژیک بلادرنگ است که بازیکنان را به جنگ جهانی اول می برد. این بازی علاوه بر بخش چندنفره، از بخش‌های کمپین و داستان نیز استفاده می‌کند که داستان‌های جالبی از دوران جنگ را از طریق کات سین‌های مختلف روایت می‌کند.

بازی Bunker Wars

بازی اندروید Bunker Wars ابتدا با چندین مرحله آموزشی سعی در توضیح گیم پلی و قوانین بازی دارد. در هر رویداد، دو بازیکن از جناح های مقابل برای کنترل نقاط مختلف روی نقشه با هم روبرو می شوند. هر جناح باید سعی کند با اعزام نیروهای خود به پایگاه های دیگر جلوی پیشرفت دشمن را بگیرد و در نهایت تمام مکان های روی نقشه را تصرف کند. اما تقسیم نیروها و انتخاب مقصد مناسب برای ارسال از جمله مشکلات چالش برانگیز بازی است که نیاز به استراتژی های مناسب دارد.

بخوانید  جان سینا در این ماه به WWE بازگشته است - گزارش

بازی علاوه بر مسابقات چند نفره از مراحل داستانی نیز بهره می برد

بازی Bunker Wars به ​​طور کلی دارای چهار نوع پایگاه مختلف است که هر کدام شامل ویژگی هایی مانند افزایش تعداد نیروهای پایگاه، ایجاد برج برای هدف قرار دادن دشمنان و برخی ویژگی های بسیار جذاب دیگر می باشد. در واقع، تصمیمات هر جناح در مورد نحوه مدیریت تعداد نیروها و نوع پناهگاه های مورد استفاده می تواند نتیجه هر نبرد را تعیین کند. علاوه بر این، بازی حالت های مختلفی را ارائه می دهد و می تواند اهداف دیگری را برای بازیکنان در هر رویداد تعیین کند.

بازی موبایل Bunker Wars

بازی از نظر گرافیک در جایگاه خوبی قرار دارد. از تصاویری که در کات سین ها برای روایت داستان استفاده می شود گرفته تا انیمیشن های حرکت نیروها و نوع مبارزه آنها، همگی نقش مهمی در سرگرمی بازیکن دارند. مخصوصاً در قسمت کمپین که طراحی خوب تصاویر باعث می شد که مشاهده آنها به یک کار خسته کننده تبدیل نشود. علاوه بر این، بازی موبایل Bunker Wars دارای نقشه‌های مختلفی است که هر کدام از طرح‌بندی منحصربه‌فردی برای پناهگاه‌ها استفاده می‌کنند. ایجاد تفاوت در محل قرارگیری پناهگاه، چالش‌های متفاوتی را برای بازیکنان ایجاد می‌کند تا آنها صرفاً به استراتژی تکراری متکی نباشند. در واقع این تنوع در نحوه بازی و استفاده از استراتژی های مختلف از جمله دلایل مهمی است که بازی را از تکراری شدن دور نگه می دارد.

Bunker Wars را می توان یکی از بازی های سرگرم کننده و تا حدودی منحصر به فرد استراتژیک منتشر شده بر روی موبایل دانست. بنابراین اگر به دنبال یک تجربه سرگرم کننده و در عین حال چالش برانگیز در سری RTS هستید، Bunker Wars می تواند یک گزینه عالی برای شما در موبایل باشد. Bunker Wars در حال حاضر در دسترس است و می‌توانید آن را به صورت رایگان از فروشگاه Play دانلود کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر