بازی Dave the Diver فروش خوبی داشت


بازی آرامش بخش و خلاقانه Dave the Diver بیش از سه میلیون نسخه فروخته است.

در سال 2023 شاهد عرضه بسیاری از بازی های AAA با کیفیت بالا بودیم که مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند. در این بین چند بازی مستقل کوچک منتشر شده است که توجه بازیکنان را به خود جلب کرده است که یکی از مهم ترین آنها بازی ماجراجویی ماهیگیری Dave the Diver از استودیو Mintroket است. آخرین خبر حاکی از آن است که این بازی آرامش بخش و سرگرم کننده توانسته است علاوه بر دریافت امتیاز خوب از منتقدان، عملکرد قابل قبولی را از نظر تجاری نیز به ثبت برساند.

استودیو Mintroket اخیراً در حساب توییتر خود اعلام کرد که Dave the Diver بیش از سه میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. با توجه به اینکه بازی کمتر از 6 ماه پیش منتشر شد، این رقم فروش را می توان یک موفقیت تجاری و یک دستاورد بزرگ برای سازندگان Dave the Diver دانست. به نظر می رسد محتوای پس از انتشار بازی که در قالب آپدیت در اختیار بازیکنان قرار گرفته نیز دلیل احتمالی این موفقیت تجاری بوده است.

Dave the Diver در ژوئن سال گذشته بر روی رایانه شخصی منتشر شد و سپس در اکتبر در اختیار بازیکنان نینتندو سوییچ قرار گرفت. سازندگان این بازی هنوز هیچ جزئیاتی در مورد عرضه بازی روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس ندارند، ایکس باکس سری اس را منتشر نکرده اند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ایکس باکس 12 دمو بازی جدید را برای رویداد آنلاین GDC 2023 منتشر کرد