ایکس باکس 12 دمو بازی جدید را برای رویداد آنلاین GDC 2023 منتشر کرد



مایکروسافت 12 دموی جدید ID@Xbox را به عنوان بخشی از خود منتشر کرده است کنفرانس توسعه دهندگان بازی (GDC) رویداد آنلاین 2023. همه 12 دمو امروز روی Xbox One و Xbox Series X|S زنده هستند و تا 27 مارس 2023 در دسترس خواهند بود. یعنی فقط یک هفته فرصت دارید آنها را امتحان کنید.

اگرچه GDC هر سال در Moscone Center در سانفرانسیسکو برگزار می شود، بازیکنان برای دسترسی به دموها نیازی به حضور در نمایش ندارند. اگرچه شرکت کنندگان همچنین این فرصت را خواهند داشت که در طول کنفرانس شخصاً در غرفه تحت حمایت ID@Xbox، دموها را بررسی کنند.

در حال پخش: بهترین بازی های ایکس باکس 2022

در زیر لیست کامل دموهای بازی موجود در رویداد آنلاین GDC آمده است:

  1. ArcRunner
  2. عقب گرد
  3. کیک های بتل
  4. بوم-اسلنگ!
  5. باکسویل
  6. جادوگر شیطانی
  7. سقوط جوجه تیغی
  8. فضای فراکتال
  9. مراسم مراسم
  10. روح ها
  11. هتل L’Isle Tide
  12. کتابخانه بابل

برجسته ها عبارتند از BattleCakes، یک بازی RPG نوبتی زیبا که در آن به عنوان کیک کوچک بازی می کنید. باکسویل، یک پلتفرمر پازلی که در دنیایی از ابله ها قرار دارد. Sker Ritual، یک FPS بقای مشارکتی که در همان جهان خدمتکار Sker تنظیم شده است. و Soulvars، یک RPG مبتنی بر عرشه با زیبایی‌شناسی هنری پیکسلی زیبا.

از آنجایی که همه این بازی‌ها هنوز در حال توسعه هستند، مایکروسافت خاطرنشان می‌کند که این نسخه‌های نمایشی ممکن است محصولات کامل را در زمان انتشار نشان ندهند. بازیکنان تشویق می شوند تا بازخورد خود را به توسعه دهندگان ارائه دهند تا مطمئن شوند که هر بازی یک محصول با کیفیت بالا است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر